منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست و یورش آنها به جنین در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر و دختر سوری از روز تبادل اسرا و شهادت تلخ کودکان سوریه روایت می‌کنند که در این فیلم مشاهده می‌کنند.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان صبح امروز همراه با همسرش در یک اقدام مسلحانه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار گرفت و هر دو به فیض شهادت رسیدند. از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است. / ilaind Hkghdk
بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد،اما اراذل و اوباش با چاقو به قفسۀ سینه، قلب و سر این فرد زدند و او بر اثر جراحات جانش را از دست داد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
امروز به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، دختر و همسر یکی از شهدای مدافع حرم در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
سخنگوی کاخ سفید در سخنانی به قتل «جنی زکارنه» دختر نوجوان ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر فلسطینی در حالی که روی پشت بام منزلش حضور داشته هدف گلوله تک تیراندازان صهیونیست قرار گرفته است.
وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که در حمله امروز اشغالگران صهیونیست به شهرک بیتونیا در غرب رام الله، یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسیده است.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله امروز هشت نفر از جمله یک دختر بچه پنج ساله به شهادت رسیده و ۴۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ