ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
به بهانه شهادت یک مرزبان بر اثر یخ‌زدگی؛ فیلمی کوتاه از مرزبانان دلاور در نقطه صفر مرزی و سرمای استخوان سوز منفی ۴۰درجه را ببینید. منبع: خبرفوری
تصاویری از لحظه شهادت ۴ نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج در سراوان به دست گروهک‌های را ببینید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع)، ۱۳ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند که ۳ نفر از آن‌ها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند.
نیمار، مهاجم سابق بارسلونا روز سه‌شنبه برای شهادت در یک دادگاه تقلب و فساد در مورد انتقالش از باشگاه برزیلی سانتوس به بارسلونا در دادگاه حاضر شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شهادت یک مامور فراجا در درگیری با اشرار مسلح در استان خبر داد و گفت: در این درگیری شش نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ