وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله امروز هشت نفر از جمله یک دختر بچه پنج ساله به شهادت رسیده و ۴۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
تبریز- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آمادگی بالایی برای مقابله با تهدیدات دشمنان داریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست، دشمنان اگر خطایی بکنند، طومار آن‌ها را در کسری از زمان درهم می‌پیچیم.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهدید زمان نمی‌شناسد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ۲۴ ساعته آمادگی دارد در مقابل هر گونه تهدید بایستد و هرگونه تهدید را خنثی کند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقرر شده است به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، در رژه ۲۹ فروردین، رژه نیروهای پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول برگزار شود.
وزیر دفاع لبنان از آمادگی ارتش این کشور برای رویارویی با هرگونه تجاوز خبر داد.
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب سردار سرتیپ احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و آمادگی ارتش برای پشتیبانی از فراجا را اعلام کرد.
فرمانده کل ارتش بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی دیدار و از همکاری‌های آنان با این بنیاد تقدیر و تشکر کردند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم مجهز کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی محوری ارتش به طور قطع و یقین آمادگی دارد هرگونه تهدید در هر زمان، مکان، سطح و مقطعی را پاسخ دهد.
قوچان ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حرکت اغتشاش‌گران و تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم، تاکید کرده است که کارکنان ارتش با حمایت از همرزمان خود در فراجا آمادگی مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمنان را دارند.
نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.
بنابر اعلام منابع عبری، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری آماده می‌کند.
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش محوری آمادگی اجرای هرگونه ماموریت در راستای پاسداری از نظام را دارد
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش محوری آمادگی اجرای هرگونه ماموریت در راستای پاسداری از نظام را دارد
جمعی از مسئولان حوزه اداری و پشتیبانی ارتش با حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران ضمن بازدید از خطوط تولید در خصوص گسترش همکاری‌ها با مدیران شرکت نساجی به گفتگو پرداختند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ