بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد،اما اراذل و اوباش با چاقو به قفسۀ سینه، قلب و سر این فرد زدند و او بر اثر جراحات جانش را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری، دست‌کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
یک جوان فلسطینی ظهر امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی قلقیلیه، هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.
مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز در غرب رام الله در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید در الخلیل از سوی یک جوان فلسطینی خبر دادند.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یک جوان فلسطینی را در منطقه کفر قاسم در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر فلسطینی در حالی که روی پشت بام منزلش حضور داشته هدف گلوله تک تیراندازان صهیونیست قرار گرفته است.
ارتش رژیم اسرائیل از حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واقع در کرانه باختری خبر داد که چهار نفر در این حمله زخمی شده‌اند و عامل این حمله نیز به شهادت رسید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نیروهای صهیونیستی بامداد امروز پنج‌شنبه یک شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط را در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی منتشر کرده اند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از شهادت فایز خالد دمدوم جوان ۱۸ ساله فلسطینی در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی از مشارکت هزاران فلسطینی در شهر جنین در شمال کرانه باختری، در مراسم تشییع پیکر مبارزان شهید فلسطینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ