گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع محلی یمن از به شهادت رسیدن یک غیرنظامی در حمله توپخانه‌ای نظامیان سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده خبر دادند.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
سرگرد آزادآور که روز گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه رانندگی شده و مجروح شده بود، دقایقی قبل به درجه شهادت رسید.
در جریان یورش شبانه نظامیان صهیونیستی به منطقه شرقی نابلس حداقل یک فلسطینی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
در یکی از شهرک های حاشیه شهر کرمانشاه، یکی از بسیجیان حافظ امنیت بنام سجاد امیری به شهادت رسید.
درگیری ظهر امروز شنبه، در مرز مشترک سیستان و بلوچستان ایران و ولایت نیمروز افغانستان و در مناطقی مانند اطراف روستاهای «ساسولی، حاتم و ماککی» رخ داده است.
ماجرای شهادت یک ارتشی برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی از دست بعثی‌ها را از زبان امیر دریادار سیاری در این ویدیو تماشا کنید.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان صبح امروز همراه با همسرش در یک اقدام مسلحانه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار گرفت و هر دو به فیض شهادت رسیدند. از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است. / ilaind Hkghdk
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی یمنی در حملات توپخانه ارتش عربستان سعودی خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق جنین خبر دادند.
ولادیمیر پوتین به یک پسر ۱۰ ساله که دو دختر را در حمله خرابکارانه اوکراین نجات داده بود، مدال «شهامت» اعطا کرد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که در حمله امروز اشغالگران صهیونیست به شهرک بیتونیا در غرب رام الله، یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسیده است.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله امروز هشت نفر از جمله یک دختر بچه پنج ساله به شهادت رسیده و ۴۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ