مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- پیکر شهید محمدرضا اسمعیلی صبح امروز در ورزنه تشییع و خاکسپاری شد.
مردم فلسطین امروز با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر شهیدی که روز گذشته در رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان برگزار شد.
تشییع پیکر ۳ شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای دو دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
امسال نیز همچون سال‌های گذشته در روز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان ۴۰۰ شهید گمنام در تمام استان‌ها بودیم از این تعداد، ۲۰۰ شهید در تهران و ۲۰۰ شهید دیگر در سایر استان‌ها تشییع می‌شود.
تایباد- پیکر یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران پر افتخار دفاع مقدس با حضور مردم مسلمان تایباد تشییع شد.
مراسم تشییع پیکر دو برادر شهید فلسطینی عصر امروز در شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
پیکر شهید «محمدامین کده‌ای» بسیجی طرح امنیت با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
تشییع شهدای تروریستی اصفهان با حضور گسترده مردم ولایتمدار اصفهان برگزار شد.
تشییع پیکر ۳ شهید مدافع امنیت در مشهد
شهروندان تهرانی بعد از برگزاری نماز جمعه در یک راهپیمایی ضمن تشییع پیکر شهیدان امیر کمندی و سید فرید معصومی ، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.
منابع فلسطینی از تشییع پیکر جوان فلسطینی در جنین با حضور رزمندگان مقاومت و حضور ده ها هزار نفری نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.
استواریکم مهدی لطفی از مأموران یگان امداد تهران، در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مراسم تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی زاهدلویی»
تشییع پیکر طلبه بسیجی شهید «مهدی زاهدلویی»
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مجتبی امیری دوماری»
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «داوود عبداللهی»
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت استان کردستان امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان این استان برگزار شد.
تشییع پیکر مطهر چهار شهید حادثه تروریستی در زاهدان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ