امروز به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، دختر و همسر یکی از شهدای مدافع حرم در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی افراط‌گرایی (Extremism) را با اصول گرایی (Fundamentalism) یکی می‌پندارند. اما در مفهوم یکی نیستند، اصول گرایی به معنای بازگشت به اصولی است که معرف یا اساس یک ایدئولوژی باشد، اما افراط‌گری یعنی دفاع تیز و تند از دیدگاه‌هایی که بنیاد چندانی ندارد یا کنش‌های خشن و تیز در برابر هرگونه نقد و اصلاحگری خیرخواهانه.
به طور کلی زمانی که بحث موانع حضانت مطرح می‌شود، منظور مواردی است که در صورت ایجاد خلل در یکی از شرایط دارندە حضانت، عدم مواظبت از کودک یا ناتوانی در انجام دادن وظایف، حضانت به کلی از پدر یا مادر حضانت کننده سلب می‌شود و به دیگری واگذار خواهد شد.
رئیس واگنر، پریگوژین بر سر مزار یکی از مزدوران واگنر که در اوکراین کشته شده با همسر و فرزند طرف دیدار کرد و اتومبیلش را در اختیار آن ها قرار داد و خودش با تاکسی محل را ترک کرد./وقایع الاتفاقیه نظامی
سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس که یکی از بهترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت، در تعطیلات بعد از اتمام لیگ به کشور کانادا رفته است.
فرزند ارشد رضا عنایتی یکی از بازیکنانی است که از نظر سنی شرایط حضور در تیم فوتبال امید ایران را داراست.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
به طور دقیق مشخص نیست که این جاسوس چه زمانی به منطقه کوهستانی وزیرستان اعزام شده اما نشریه تایمز گزارش کرده که او دستور داشته تا یکی از اعضای گروه تروریستی را مسموم کند.
براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: فرزند چهار ساله راننده خودرو حامل دانش آموزان نیشابوری که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرد بر اثر شدت تصادف در بیمارستان جان باخت.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
«امینه اقدس» یکی از زنان حرمسرای ناصری به دلیل علاقه وافری که به برادرش داشت فرزند او را بیشتر مواقع به حرم می‌برد. این طفل که علاقه زیادی به گربه داشت، در اندرون با چند گربه بازی می‌کرد که یکی از آن‌ها همان ببری‌خان بود.
حاج قاسم پسرش بیمار شده بود و باید بین ماندن در کنار فرزند و ماموریت یکی را انتخاب می‌کرد.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
مادری که فرزند خردسالش در خانه آدم ربایان جان باخته بود با یکی از متهمان مواجه حضوری داشت.
مادری که فرزند خردسالش در خانه آدم ربایان جان باخته بود با یکی از متهمان مواجه حضوری داشت.
برادر یکی از شهدای مدافع حرم به نیابت از برادر شهید خود، حمایت از فرزند یتیم کمیته امداد را بر عهده گرفته است.
یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در شرایط اقتصادی کنونی، هزینه بر بودن فرزندآوری است. قطعاً دولت بر اساس قانون این وظیفه را دارد که شرایط مناسبی را برای خانواده‌ها ایجاد کند که دغدغه مالی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری نداشته باشند.
حسین محمدیان، فرزند عسگری محمدیان یکی از مهم‌ترین کشتی‌گیران ایران در دهه 1360 است.
قم- دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: مشاور یکی از وزرا که با وی برخورد شده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست و ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت فرزند احمد المدلل از رهبران ارشد این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح واقع در نوار غزه خبر داد.
شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور طی اطلاعیه اعلام کرد به دنبال برگزاری فروش اردیبهشت ماه، ده ها کشنده مدرن و پرقدرت امپاور به طور روزانه شماره گذاری و تحویل مشتریان می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ