منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.
منابع محلی در الخلیل در جنوب کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
یک جوان فلسطینی ظهر امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی قلقیلیه، هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یک جوان فلسطینی را در منطقه کفر قاسم در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی از شهادت یکی از مبارزان مقاومت در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدا از ابتدای سال جاری در غزه و کرانه باختری به ۲۲۲ نفر رسید.
یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب جنین واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در غرب جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر «جنین» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ