منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلفی از کرانه باختری، از رویارویی مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از درگیری‌ مسلحانه مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین، طولکرم و اغوار شمالی خبر دادند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
وقوع درگیری گسترده در منطقه قباطیه واقع در جنوب شهر جنین در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست رخ داد.
رییس جمهور روسیه امروز پس از امضای اسناد مشترک با شی جین پینگ در مسکو به خبرنگاران گفت: طرح صلح چین می‌تواند مبنایی برای حل و فصل درگیری در اوکراین باشد.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در شهر جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کردند.
حزب کمونیست همواره درگیر مسئله «کنترل» بوده است. با این وجود، در زمان ریاست جمهوری «شی جین پینگ» این وسواس عمیق‌تر شده است. پس از سه دهه گشایش و اصلاحات در زمان رهبران قبلی چین از بسیاری جهات تحت رهبری شی بسته‌تر و خودکامه‌تر شده است.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز پنجشنبه به شهر جنین و برخی مناطق اطراف آن یورش بردند که در پی آن مبارزان مقاومت با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.
منابع فلسطینی از زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ