اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
درگیری مسلحانه شدید مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در نابلس و جنین حداقل دو زخمی برجای گذاشته است.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.
در جریان درگیری مسلحانه امشب مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر قدس در شهرک بیتا در جنوب نابلس ۳۳ نفر مجروح شدند.
نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در شهرک «برقین» و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست توانستند مانع پیش‌روی متجاوزان در این منطقه شوند.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در نابلس و مقابله پدافند هوایی مقاومت در غزه با حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی یورش آنان به شهر نابلس صورت گرفت.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز پنجشنبه به شهر جنین و برخی مناطق اطراف آن یورش بردند که در پی آن مبارزان مقاومت با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
منابع فلسطینی بامداد امروز سه شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ