منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
منابع فلسطینی از بازداشت دو تن از رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر بیت‌لحم در کرانه باختری برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز خبر دادند.
با وجود هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص یورش گسترده به مواضع فلسطینیان در کرانه باختری، این رژیم حتی در رویارویی با اردوگاه جنین نیز ناکام ماند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری آغاز کردند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۹ فلسطینی شهید و ۹۷ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۶ فلسطینی شهید و ۷۱ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، پنج فلسطینی شهید و ۴۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل دو مبارز فلسطینی با موشک های ضدتانک خبر دادند.
منابع عبری از طرح جریان های افراط گرای صهیونیست برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در ایام عید پسح خبر دادند.
منابع محلی در نابلس صبح امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس خبر دادند که در نتیجه آن تاکنون دستکم 20 فلسطینی زخمی شده اند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره یورش گسترده صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
نظامیان صهیونیست امروز در یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری ۴۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ