نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جهان در باکو برگزار شد.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
با این حال، نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است چنین باشد، زیرا گربه‌ها تنها با شکار جوندگان آلوده می‌توانند به انگل آلوده شوند، که بدون شک گربه‌های خانگی که مرتباً از خانه بیرون می‌روند، انجام می‌دهند.
مردانی که دوز بالایی از مکمل‌ های حاوی ویتامین B۶ و B۱۲ مصرف می‌ کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار دارند و این ارتباط میان افرادی که در حاضر سیگاری‌ هستند، بالاتر است.
سرگروه تیم ملی تکواندو به منظور حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو راهی باکو می‌شود.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران زنده شده است و ما دوباره بازگشتیم و مطمئن باشید تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین نتایج را کسب می‌کند.
شاید شما هم مردانی را بشناسید که با وجود افزایش سن، به نظر می‌رسد که پوستشان تغییر خاصی نمی‌کند یا انگار جوان‌تر هم می‌شود! اما چرا چنین چیزی را در میان زنان مشاهده نمی‌کنیم؟
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
زانوی‌ سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل آسیب دیدگی نزدیک به 6 ماه از میادین به دور خواهد ماند.
دو نماینده تکواندو ایران در روز نخست رقابت‌های فینال گرندپری از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
۲ نماینده تکواندوی ایران در رقابتهای مرحله نهایی گرندپری ریاض از دور مسابقات کنار رفتند.
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.
کاپیتان تیم ملی تکواندو مردان پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی گفت: برای کسب خوش رنگ ترین مدال آمده بودم اما یک مقدار داوران مقابل نماینده مگزیک کم لطفی کردند.
سجاد مردانی به مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی 2022 جهان در مکزیک رسید.
روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با یک نشان برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
سجاد مردانی با کسب ۳ پیروزی در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد اما اکرم خدابنده در نخستبن مبارزه با شکست مقابل حریف آلمانی، حذف شد.
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
وزارت ورزش: مردانی بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است
کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: در سه مسابقه در کشور مکزیک به میدان رفتم و خاطرات خیلی خوبی از حضور در این کشور دارم.
مردانی می‌گوید: احساس می‌شود جامعه استادان انقلابی برای مدیریت اذهان و هویت آن‌ها و الگوگیری از استاد دچار یک انفعال ناخواسته شده‌اند.
سال گذشته جهان با دیدن صحنه‌های آشوب و بی‌نظمی در جریان فرار شهروندان افغانستان از طریق فرودگاه کابل پس از روی کار آمدن طالبان حیرت‌زده شد. حتی چند نفر از این عده به هواپیماهای ارتش آمریکا آویزان شدند و پس از بلند شدن هواپیما جان‌شان را از دست دادند. یاما بارز از بخش بی‌بی‌سی پشتو به دیدار خانواده یکی از کشته‌شدگان در حومه کابل رفته است. آنها خواهان برقراری عدالت‌ هستند و می‌گویند به راحتی می‌شد جلوی این سانحه را گرفت.
محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، ضمن تایید بیماری گوارشی مشترک در میان ۲۰۰ نفر از اهالی روستای چنار علیاء اسدآباد، اظهار داشت: با یک تیم چند نفره از اساتید دانشگاه در اسدآباد بودیم و به همراه رئیس دانشکده علوم‌پزشکی این شهرستان، موضوع را به صورت میدانی بررسی کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ