با این حال، نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است چنین باشد، زیرا گربه‌ها تنها با شکار جوندگان آلوده می‌توانند به انگل آلوده شوند، که بدون شک گربه‌های خانگی که مرتباً از خانه بیرون می‌روند، انجام می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
حرف‌های حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی این هشدار را به همه داد که اگر این گروه قدرت را به‌صورت رسمی در دست بگیرند دیگر کسی جلودارشان نیست: «من این‌ها را می‌شناسم. این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در پیاده‌رو‌های تهران دیوار بکشند و مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند. همانطور که در محل کارشان بخش‌نامه جنسیتی زنانه و مردانه اعلام کردند.»
پوکی استخوان به معنای کاهش تدریجی تراکم معدنی استخوان به شکلی است که سبب پوکی و سپس شکستگی استخوانی شود. این روند به تدریج رخ می‌دهد.
درخواست فرماندار دارفور شمالی برای آتش‌بس فوری و تداوم حملات هوایی ارتش سودان علیه مواضع نیروهای واکنش سریع در خارطوم از جدیدترین تحولات میدانی سودان است.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
این پرچمدار نوبیا دارای یک نوار هشدار است و همچنین دارای اسلات IR، NFC و دو سیم کارت نانو است، اما IP ۶۸ ندارد و طراحی مربع شکل منحصر به فرد آن موجب فروش ۱۰۰ میلیون یوانی این تلفن‌همراه شده‌است.
بحرینی با بیان اینکه «استفاده ابزاری از حقوق بشر غیرقابل قبول است و آرمان مشترک حقوق بشر را به خطر می‌اندازد» هشدار داد: این رویکرد نه کمکی به حفظ و ارتقای حقوق بشر می‌کند و نه با واقعیت‌های میدانی و تاریخ و پیشینه فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری دارد.
دانشیار رادیوانکولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرطان معده را شایع‌ترین و کشنده‌ترین سرطان خصوصا در مردان ایرانی عنوان کرد.
دانشمندان هشدار داده‌اند که میزان سرطان لوزالمعده در سراسر ایالات متحده در حال افزایش است و این ارقام در میان زنان جوان‌تر در مقایسه با مردان هم‌سن «به سرعت» در حال افزایش است.
سرمربی تیم ملی و باشگاه هراز آمل می گوید دور رفت مسابقات لیگ برتر مردان کیفیت قابل قبولی داشت و نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست.
به گفته محققان، زنان تقریباً دو برابر مردان در معرض ابتلاء به بیماری آلزایمر هستند، اما درک کمی از علت این بیماری وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ