مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام شد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زیر21 سال مردان جهان به پایان رسید و بحرین میزبان این رقابت‌ها نتوانست به جمع هشت تیم برتر راه‌ یابد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
دروازه‌بانان حاضر در لیست نهایی تیم ملی برای کافا مشخص شدند.
فدراسیون جهانی بسکتبال گروه‌بندی و نحوه برگزاری مسابقات مرحله پایانی سوپر لیگ غرب آسیا را اعلام کرد.
گل‌محمدی می‌گوید حتی اگر گزینه سرمربیگری تیم ملی بود هم به این درخواست پاسخ منفی می‌داد.
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان مرحله مقدماتی خود را شناخت.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران بعد از اینکه تیمش با تاخیر یک روزه راهی اندونزی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا شد، گفت: تیم ما بدون هیچ تدارکاتی راهی این رویداد شد.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران بعد از اینکه تیمش با تاخیر یک روزه راهی اندونزی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا شد، گفت: تیم ما بدون هیچ تدارکاتی راهی این رویداد شد.
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز برگزار شد.
مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب کرواسی برگزار شد و شش آزادکار ایران رقبای خود را شناختند.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
هندبالیست تیم ملی مردان ایران با ارزیابی رقبای کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان گفت: دو تیم اسپانیا ومونته نگرو حداقل ۱۰ سال از تیم ما جلوتر هستند و کار ما بسیار سخت است.
تیم‌های ملی کاراته ایران در دو بخش کاتای تیمی مردان و کاتای تیمی زنان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
استقلال تهران برای سومین بار در چندماه آخیر به مصاف هوادار رفته و خود را آماده بازی دربی می‌کند.
تیم ملی والیبال ساحلی سه ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست هند شد.
اسامی مربیان مختلفی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ویتنام منتشر شده است.
تا ساعاتی بعد مراسم اهدای توپ طلای فوتبال در پاریس برگزار خواهد شد.
بیش از ۴۰ رقیب اروپایی سرویس خرید گوگل، از رگولاتورهای آنتی تراست این منطقه خواسته اند تا با استفاده از قوانین تازه وضع شده، تضمین کنند این شرکت از دستوری که در ۲۰۱۷ صادر شده پیروی می کند.
وزارت ورزش پیش از صحبت با فتح‌الله‌زاده برای مدیریت باشگاه استقلال، با دو گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده بود.
رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از فردا جمعه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز خواهد شد که نمایندگان ایران در پنج وزن نخست به میدان می‌روند.
قرعه نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ