تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت فعال در حوزه کسب و کار نانودارو، فرمولاسیون جدیدی مبتنی بر نانوآمولیسیون را برای کلوپیدوگرل (یک داروی جلوگیری از انعقاد خون و انسداد رگ) را توسعه داد.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
دفتر آیت الله حائری ضمن تایید بهبود وضعیت سلامتی وی، ادعای فوت ایشان را تکذیب کرد.
مسیح زاهدی که در بیشتر بازی‌های فصل زوج آرمین سهرابیان بوده، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده بازگشت به ترکیب شده است.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری امروز در جمع کارگزاران نظام بر ضرورت استفاده از راهبرد روابط خارجی در بهبود عملکرد اقتصادی کشور تاکید کردند.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف اصلی در درمان شخصی شده را روی سرطان معده منعطف کردیم که عوارض کمتری برای بیمار داشته باشد و بتواند در درمان و بهبودی تقریباً کامل تر و بهتر باشد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که دارچین ممکن است بر یادگیری و حافظه تأثیر مثبت بگذارد، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.
کبد یک اندام ضروری است که بسیاری از عملکرد‌های پیچیده لازم برای حفظ سلامت عمومی را انجام می‌دهد.
سباستین هالر پس از بهبودی سرطان که او را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا دور کرده بود، برای اولین بار در دیدار مقابل چلسی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
زردچوبه، پرکاربردترین ادویه در دنیاست که از هزاران سال پیش به‌دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی کاربرد داشته است. چای زردچوبه یکی از روش‌های مفید استفاده است که در کنار بهره‌مندی از خواص این ادویه، انتخاب خوبی به‌عنوان نوشیدنی گرم در روز‌های زمستان خواهد بود.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک کند تا به بهبودی برسند.
یک قاشق هوشمند ابداع شده که دارای الکترودی مخصوص است و با ارسال پالسی به پرزهای چشایی زبان طعم غذا را در دهان ارتقا می دهد.
یک شرکت دانش بنیان مایع خنک‌کننده رادیاتور خودرو را تولید و به بازار عرضه کرده است که به بهبود عملکرد خودرو کمک شایانی می‌کند.
سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.
دریافت بازخورد از دیگران می‌تواند ناخوشایند، ناامید‌کننده یا حتی آزاردهنده باشد. شاید افرادی که بازخورد می‌دهند همه جنبه‌ها و واقعیت‌های یک موضوع را در نظر گرفته باشند یا بازخورد خود را طوری بیان می‌کنند که گویی بیشتر از شما می‌دانند. صرف نظر از سطح دانش آنها، جست‌وجو، دریافت و ادغام بازخورد از تمام سطوح سازمانتان برای دستیابی به دیدگاه وسیع‌تر مهم است.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
با مصدومیت مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا، تعداد بازیکنان بارسایی حاضر در فهرست این تیم به ۱۷ نفر افزایش یافت.
محققان با انجام یک مطالعه جدید و بی سابقه سلول‌های ایمنی بیماران مبتلا به سرطان را با روش دستکاری ژنتیک کریسپر ویرایش کرده‌اند تا موجب بهبودی آنها شوند.
میکروبیوتای روده انسان یک اکوسیستم پیچیده است که شامل تریلیون‌ها میکروارگانیسم در روده و داخل آن است. در حالی که احتمالا در مورد پروبیوتیک‌ها در میکروبیوم زیاد شنیده‌اید ممکن است کمتر با پری بیوتیک‌ها و پست بیوتیک‌ها آشنا باشید که دو عامل کلیدی دیگری برای دستیابی به سلامت مطلوب روده هستند.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هر ساله حداقل ۷۰ درصد خرمای شهرستان‌های جنوبی استان بر اثر عوامل متعددی از خرمای درجه یک به خرمای درجه ۲ و ۳ تبدیل می‌شود.
یک مقام صهیونیست به طور واضح و مشخص از دولت ترکیه خواست در راستای بهبود روابط با رژیم صهیونیستی، دفتر حماس در استانبول را تعطیل کند.
در یک مطالعه جدید، دانشمندان با رساندن جریان الکتریکی به دو ناحیه از مغز به مدت ۲۰ دقیقه، توانستند حافظه افراد مسن را برای حداقل یک ماه تقویت کنند.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به بومی سازی داروی بهبود سندروم متابولیک شدند.
پنگوئن‌ها پیش از تشکیل شدن ورقه‌های یخی قطبی، توانایی پرواز خود را از دست دادند زیرا بلند شدن از زمین برای پرندگانی که در حال تبدیل شدن به شناگران ماهر بودند، تلاش زیادی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ