مردانی می‌گوید: احساس می‌شود جامعه استادان انقلابی برای مدیریت اذهان و هویت آن‌ها و الگوگیری از استاد دچار یک انفعال ناخواسته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفی گفت: مردم‌سالاری ضرورت انقلاب اسلامی است و بسیج اقشار باید موجب تقویت آن در جامعه شود.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
رییس مجلس با بیان این که بسیج اساتید می‌توانند در حوزه جهاد تبیین تحول ایجاد کنند، گفت: زمانی که از حکمرانی حرف می‌زنیم، یعنی ما باید در این زمینه ایده و رویکرد داشته باشیم.
رئیس جمهور گفت: نهادهای کشور بسیج شدند تا مشکلات پیرامون مسکن به عنوان بخش هزینه بری که بیشترین سهم را در سبد هزینه خانواده دارد را حل کنند.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: باید جهت گیری لازم در جهت اعتلای آموزش عالی کشور صورت گیرد و اساتید انقلابی میدان‌دار و پیشتاز این حرکت باشند.
نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج ستون فقرات دفاع از انقلاب اسلامی است که در هر برهه‌ای ثابت کرده طوفان حوادث و دشمنی‌ها این کوه مستحکم را ذره‌ای تکان نمی‌دهد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
سلیمانی افزود: بسیج در مواجهه با این جنگ ترکیبی به صورت همه جانبه به میدان آمد و هیچ بسیجی یک قدم به عقب نیامد بلکه به قلب فتنه تازید و علیرغم تلاش دشمن یک پایگاه بسیج سقوط نکرد و حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی اندیشه نیل تا فرات را در ذهن می‌پروراند، اما اکنون در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته‌ایم.
مسلم معین نوشت: اگر سری به خیابان‌های تهران بزنید میبینید که بی حجابی بیداد می‌کند و خبری از کنترل هم نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم است و ذره‌ای کوتاهی و کاهلی از ما بسیجیان پذیرفتنی نیست.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ملت ایران در مقابل دشمن و جریان کفر ایستادگی کرد.
در راستای تشکیل میز‌های مطالعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف حمایت از نظام حکمرانی در نگاه به مسائل کنونی و آینده کشور و تشکیل گروه‌های مسأله‌محور و رصد این مسائل با استفاده از ظرفیت علمی اساتید علمی دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی در محل این سازمان برگزار شد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
به دنبال تعدد سوال‌های مشترک بسیاری از مردم مبنی بر اینکه با توجه به شرایط فعلی بازار سکه و طلا و تغییرات بازار ارز و قیمت طلای جهانی آیا سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا اقدامی درست است یا خیر؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن منع سرمایه‌گذاران به حضور در بازار طلای آب شده، ورود به بازار سکه و مصنوعات طلا را ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ