روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با یک نشان برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
مدافع کناری فصل قبل تیم تراکتور به خیبر خرم‌آباد پیوست.
نماینده سنگین وزن کاراته کشورمان، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
سجاد محمدیان با کسب عنوان نایب قهرمانی، آخرین مدال ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
طبق مصوبه ستاد بازی های پاراآسیایی، کاروان ایران در ۱۶ رشته مردان و ۱۱ رشته زنان در این دوره بازی ها شرکت خواهد کرد.
طبق مصوبه ستاد بازی های پاراآسیایی، کاروان ایران در ۱۶ رشته مردان و ۱۱ رشته زنان در این دوره بازی ها شرکت خواهد کرد.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران زنده شده است و ما دوباره بازگشتیم و مطمئن باشید تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین نتایج را کسب می‌کند.
بر اساس گزارش‌ها گروهی از مردان در شهرستان قروه با لباس روپوش سفید که بر پشت آن نوشته شده است گروه تذکر لسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌صورت چندنفره در اماکن عمومی تردد می‌کنند. حقیقت، اما این است که تصویر بسیار قدیمی و دست کم مربوط به سال ۹۵ است.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
زانوی‌ سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل آسیب دیدگی نزدیک به 6 ماه از میادین به دور خواهد ماند.
نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که در بخش مردان سجاد مردانی با قرار گرفتن در ۱۵ و در بخش زنان ناهید کیانی با رتبه ۱۲ دارای بهترین جایگاه در میان نمایندگان ایران هستند.
۲ نماینده تکواندوی ایران در رقابتهای مرحله نهایی گرندپری ریاض از دور مسابقات کنار رفتند.
سجاد مردانی به مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی 2022 جهان در مکزیک رسید.
سجاد مردانی با کسب ۳ پیروزی در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد اما اکرم خدابنده در نخستبن مبارزه با شکست مقابل حریف آلمانی، حذف شد.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اهمیت کار رسانه‌ای هر روز بیش از گذشته اهمیت خود را نشان می‌دهد، چرا که در چنین میدانی، جنگ کم هزینه تر و با تلفات و تبعات کمتری می‌توان وارد مبارزه شد.
حمید سجادی وزیر ورزش ایران، قبل از صدارت در این پست یکی از بهترین ورزشکاران آسیا در رشته دو و میدانی بود.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن با بسیج امکانات و به مدد پشتیبانی رسانه‌ها، جنگ احزاب علیه ملت ایران به راه انداخته اظهار کرد: در این جنگ تفاله‌های سلطنت‌طلب، منافقین کوردل و گروهک‌های تروریستی، عمله‌ میدانی دشمن هستند.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
سجاد استکی و راضیه جانباز دو ستاره هندبال ایران که تا آخرین اردو نیز در تمرینات تیمهای ملی مردان و زنان شرکت کرده بودند، از حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی جا ماندند .
تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بدون سجاد استکی به میدان خواهد رفت.
وزیر ورزش با ذکر خاطره ای از اردوی تیم ملی دوو میدانی در آلمان، درباره تفاوت امکانات دوران قهرمانی خودش با قهرمانان امروزی صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ