محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، ضمن تایید بیماری گوارشی مشترک در میان ۲۰۰ نفر از اهالی روستای چنار علیاء اسدآباد، اظهار داشت: با یک تیم چند نفره از اساتید دانشگاه در اسدآباد بودیم و به همراه رئیس دانشکده علوم‌پزشکی این شهرستان، موضوع را به صورت میدانی بررسی کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
این عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت که اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی‌شود، چون هنوز سرنخ‌های اصلی به دست نیامده است.
محبوبی‌پور با بیان این‌که علایم اکثر مراجعه‌کنندگان استرس و اضطراب ناشی از ترس است، اظهار کرد: مردم و خانواده‌های عزیز اخبار مربوط را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند و نگرانی در خصوص سلامت دانش‌آموزان نداشته باشند.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز در این جلسه مطرح شد، گفت: با گزارش‌های ارائه شده تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند.
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش گفت: مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.
کرمانشاه- در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در استان‌های مختلف، قصه این مسمومیت‌ها به کرمانشاه و یک دبستان دخترانه رسید که این حادثه ۱۵ دانش آموز را روانه بیمارستان کرد.
وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ کس هم در مسمومیت‌ها فلج نشده و این ادعا کذب است.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در قم را تشریح کرد.
در چند روز اخیر، تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دچار نوعی از بیماری یا مسمومیت شده‌اند و با بروز علائم و مشکلات گوارشی به بهداری این دانشگاه و مراکز بهداشتی شهر اصفهان مراجعه نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ