سال گذشته جهان با دیدن صحنه‌های آشوب و بی‌نظمی در جریان فرار شهروندان افغانستان از طریق فرودگاه کابل پس از روی کار آمدن طالبان حیرت‌زده شد. حتی چند نفر از این عده به هواپیماهای ارتش آمریکا آویزان شدند و پس از بلند شدن هواپیما جان‌شان را از دست دادند. یاما بارز از بخش بی‌بی‌سی پشتو به دیدار خانواده یکی از کشته‌شدگان در حومه کابل رفته است. آنها خواهان برقراری عدالت‌ هستند و می‌گویند به راحتی می‌شد جلوی این سانحه را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
تعداد فزاینده‌ای از زنان در تلاش هستند تا با وجود مخالفت برخی از مردان، راه خود را به برترین ورزش سنتی سوئیس وارد کنند.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
کارشناس روانشناس صداوسیما خطاب به خانم‌ها: «شوهرت قهر کرد منتش رو نکش...!» او همچنین گفت: زن ذاتا موجود ظریفی است و فقط اوست که میتواند قهر کند! او درباره قهر مردان گفت: طوری قهر می کنند و جلو تلویزیون می‌نشینند که انگار گوریل است.
در جامعه‌ای که هنوز محافظه‌کاری در آن وجود دارد، حسناء امیدوار است که تصدی این موقعیت به عنوان پیامی باشد که زنان از شایستگی‌های مشابه مردان برخوردارند، فقط باید از آن‌ها فرصت داده شود.
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
خاطرات خنده‌دار مازیار لرستانی از حضورش در مجلس زنانه تا ورود به توالت مردانه در گفتگو با کمال تبریزی در تاک شو «طناز» را ببینید و بشنوید.
برای جلوگیری از ظهور یک نسل جدید از نظر ایدئولوژیک تندرو، این مرکز فقط پسران را پذیرا می‌شود، زیرا داعش به مردان نیاز دارد تا بتواند دوباره ظاهر نظامی کند.
دونده اسپانیایی در مسابقه ۶۰ متر قهرمانی اروپا پس از برخورد به مانع نهایی و برخورد سرش به زمین، در پیست بی‌حرکت ماند.
یکی از رسم و رسومات عجیب مردم ترکیه، این است که مردان برای تسکین درد‌ها و رنج‌های خود می‌بایست خاکستر را میل کنند.
آن‌ها با گوش وزنه بلند می‌کنند و با دندان موتورسیکلت را می‌کشند. شرکت کنندگان در بازی‌های المپیک روستایی در هند با چالش‌های سختی روبرو می‌شوند.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه بسیاری از مردان با افزایش سن و بروز بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت دچار اختلال نعوظ می‌شوند، می‌افزاید: برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت. اگر این روش‌ها موثر نباشد می‌توان با جراحی و کار گذاشتن پروتز داخل آلت تناسلی این مشکل را درمان کرد.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
باشگاه هورسان رامسر مجوز استفاده از سیستم ویدئوچک برای دو دیدار هفته سوم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران دریافت کرد.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
در دنیای امروز چاقی برای برخی مایه شرمساری است و به معضل و مانعی در تحقق آرزوها و خواسته‌هایشان بدل شده است، اما تیم پسران درشت که متشکل از مردان چاق و میانسال است با عبور از این مانع و با شور و اشتیاق خواسته‌‌شان را که بازی فوتبال است، دنبال می‌کنند.
روز گذشته انجمن نورسپید گونه‌ای دیگر از خیابان خوابی را به تصویر کشیده است. به ادعای این انجمن مددکاری، ظاهرا برخی از زنان شمشاد‌های میانه اتوبان‌ها را محل سکونت خود قرار داده و از این محل برای خواب شب استفاده می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که موازین شرعی را به طور کامل رعایت می‌کنند، برای مردان آرزوی غیرت ابوالفضلی و حجاب فاطمی کرد.
سانس ویژه استخرشنا برای یهودیان متدین که با لباس، شنا می‌کنند، چون معتقدند که هم مردان و هم زنان باید بدنشان را بپوشانند و نمیتوانند برهنه باشند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های میدانی برای ارزیابی خسارات صورت می‌گیرد، خوشبختانه تلفات جانی اتفاق نیفتاد.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ