امتحانات شبه نهایی فردا و پس‌فردای دوازدهمی‌ها کنسل شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی گفت: میانگین نمرات امتحانات نهایی امسال ۱۰/۰۲ بود در حالی که در سال گذشته ۱۱/۲۲ بوده است.
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ را امروز اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج قطعی امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲، امروز اعلام می‌شود.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا فردا توسط مدارس خبر داد.
سازمان مجاهدین از آغاز یک سبک زندگی برای خود انتخاب کردند و بعدا با تکیه بر سازماندهی و امکانات نظامی و مالی و تشکیل قلعه در بسته سازمانی یا اردوگاه نظامی شبه گتو، آن سبک زندگی سنگواره‌ای شد و دیگر اعضای سازمان نمی‌توانستند از دیواره سخت و چدنی آن قلعه خارج شوند.
اصفهان- رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا کنون هفت امتحان نهایی به‌خوبی برگزار شده است و با مشکل خاصی در خصوص برگزاری امتحانات رو به رو نبودیم.
رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش توضیحاتی پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۲ ارائه داد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۲۶ دی طبق برنامه‌ریزی قبلی برگزار می‌شود.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات هماهنگ پایه نهم و امتحانات داخلی مدارس استان اصفهان فردا یکشنبه ۲۵ دی لغو شده اما آزمون‌های نهایی برگزار می‌شود.
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی هم از لغو امتحانات فردا شنبه ۲۴ دی ماه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امتحان فردا شنبه ۲۴ دی ماه در روز سوم بهمن ماه برگزار می‎شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
امتحانات آخر ترم مدارس شهر تهران به تعویق افتاد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امتحانات مدارس تهران و البرز ۱۰ روز به تعویق افتاد.
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، همه مقاطع تحصیلی پایتخت در روز‌های شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسالان آموزش از راه دور اعلام شد.
آغاز امتحانات شهریورماه دانش‌آموزان از فردا
به مناسبت فرارسیدن شب قدر و شب ۲۳ ماه رمضان بانک ها و ادارات مانند همه ساله با تاخیر شروع به کار خواهند کرد. آیا فردا هم بورس با دوساعت تاخیر آغاز می شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ