سازمان مجاهدین از آغاز یک سبک زندگی برای خود انتخاب کردند و بعدا با تکیه بر سازماندهی و امکانات نظامی و مالی و تشکیل قلعه در بسته سازمانی یا اردوگاه نظامی شبه گتو، آن سبک زندگی سنگواره‌ای شد و دیگر اعضای سازمان نمی‌توانستند از دیواره سخت و چدنی آن قلعه خارج شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نخستین نشست کارگروه سبک زندگی اسلامی ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم، ایجاد صندوق‌های خطرپذیر در راستای اجرای پروژه های تحقق سبک زندگی اسلامی به کمک فناوری‌های فرهنگی و نرم مطرح شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
مقدمه‌ای بر یک گفتگوی بلند با ستاره‌ ایرانی بایرلورکوزن پیش از ترک ایران.
ارلینگ هالند به بهانه رونمایی از مدل موی جدیدش توصیه‌هایی درباره سبک زندگی به هواداران خود ارائه داد تا نشان بدهد که لقب ربات برای او لقب مناسبی نیست.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت‌های زیرساختی و محتوایی برای شکل‌گیری کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های قرآنی، رسانه و سبک زندگی خبر داد.
انتخاب‌های سالم همیشه آسان نیست، پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده‌های غذایی سالم می‌تواند سخت باشد؛ با این حال تلاش‌های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.
یک مرد ناشناس در کره شمالی گفت: من را عصبانی می‌کند که زندگی ما بسیار سخت است؛ و کیم جو آئه که خوب غذا می‌خورد و خوب زندگی می‌کند، همیشه با لباس‌های شیک در تلویزیون حضور دارد.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
گروهی از محققان دریافتند که هرچه بیشتر افراد به سبک زندگی مدیترانه‌ای پایبند باشند، خطر مرگ ناشی از سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و سایر بیماری‌ها کاهش می‌یابد.
نخستین کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند در معرض خطر عوارض طولانی مدت سلامتی قرار دارند، اما یک سبک زندگی سالم ممکن است از ابتلا به این عوارض پیشگیری کند.
فرمانده قرارگاه بقیه‌الله‌ با بیان اینکه مردم باید به اصلاح سبک زندگی تشویق و به سوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی سوق داده شوند، گفت: برای ترویج "طب سنتی" در ایران، علم و دانش و زیرساخت‌های آن مهیا است.
آلودگی هوا، کار‌های کم تحرک، غذا‌های پرچرب و کمرنگ‌تر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است.
معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است/ بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: تولید با توجه به سبک زندگی حوزه عشایری عمدتا به صورت سنتی دنبال می‌شود و برای افزایش بهره‌وری باید با کمک دانش‌بنیان ها روش‌ سنتی تولید ارتقا پیدا کند.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین اولویت آموزش و پرورش توجه به نهاد خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد که «نشستن» قاتل خاموش برای مردم جهان و ایران است و خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
در نخستین رویداد ملی فعالان اقتصاد مقاومتی تجربه نهاد مردمی رسالت و الگوی تعالی اجتماعی رسالت در راستای شکل گیری کسب و کارهای خرد و خانگی به اشتراک گذاشته شد.
برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی شده و از زیرساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود. در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه، نکات قابل توجهی وجود دارد که در زیر نمونه‌ای از آن را می‌خوانیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ