رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی گفت: میانگین نمرات امتحانات نهایی امسال ۱۰/۰۲ بود در حالی که در سال گذشته ۱۱/۲۲ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
حالا اکوسیستم‌های دریایی و دیگر بخش‌های اقلیم زمین ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
پرسپولیس به احتمال فراوان باتجربه‌ترین و البته مسن‌ترین تیم لیگ برتر در دوره بیست و سوم خواهد بود.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
تیم های لیگ برتری با میانگین ۶ روزه برای هر بازی لیگ برتر به مصاف همدیگر می روند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران از نظر میانگین قدی خواهد بود.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در عین حال گفت: این مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
Street Fighter 6 نظر منتقدین را به خود جلب کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
آخرین آمار سایت «اسپیدتست» از رشد یک رتبه‌ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله‌ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت مواجه شده است.
میانگین ۴.۲ درصدی نرخ رشد فصلی صنعت در دوره وزارت فاطمی‌امین
هر سال با نزدیکی به ایام نوروز مصرف بنزین افزایش پیدا میکند اگرچه در هفته نخست از تعطیلات ناترازی بنزین به ۷ میلیون لیتر رسید اما حالا به نظر می رسد میانگین مصرف روزانه سربه سر رسیده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای کاهش معضلات محیط زیست در سازمان هدف‌گذاری کردیم و دیگر شعار نمی‌دهیم بلکه نتیجه کار را با شفافیت به مردم بیان خواهیم کرد. میانگین آلودگی هوا در پاییز سال گذشته بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ بود و در زمستان نیز به ۱۵۰ رسیده بود که توقع داریم در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کند.
سمنان- مدیرکل راهداری جاده ای استان سمنان بابیان اینکه میانگین یک هزار و ۶۰۰ تردد در باند جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) انجام شد، گفت: این آمار توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی ویژه به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشت‌گانه عشایری اردبیل هدف‌گذاری شده است.
شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در مصوبه مجلس آمده منظور ما از امتیاز میانگین نمرات، میانگین وزنی نمرات ترازشده است.
نمایندگان مجلس در موافقت با طرح استفساریه تعیین کردند که در آزمون وکالت، میانگین وزنی نمرات ترازشده مطابق شاخص‌های آماری در آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعمال می شود،ملاک است.
خلاف‌گویی‌ها در میان نواصولگرایان عادت شده، یکی می‌گوید که گرفتن اینترنت خانگی در امریکا نیازمند گواهینامه است! دیگری میگه در برخی دانشگاه‌های جهان دختر و پسر را جدا کردند، دیدند میانگین نمرات ۵/۱ نمره بیشتر شده! ظاهرا نطفه نواصولگرایی با خلاف‌گویی و جعل و نفی حقیقت بسته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ