مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در چهار هفته ابتدایی لیگ به دنبال کسب حداکثر امتیازات در چهار جدال سخت است.
تست و بررسی "KMC J۷ " به عنوان سدان اسپرت بازار ایران در مدت ۲ روز نقاط ضعف و قوت خودرو را نشان داد.
یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.
وزیر کشور درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تنها دغدغه این تیم برای بازی روز آینده برابر پرسپولیس کمبود امکانات تیم داوری مسابقه است.
بعد از نیم فصل نیمکت نشینی اکنون شرایط به سود احمد گوهری است تا بار دیگر شانس خود را در ترکیب سرخپوشان امتحان کند.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی هم از لغو امتحانات فردا شنبه ۲۴ دی ماه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امتحان فردا شنبه ۲۴ دی ماه در روز سوم بهمن ماه برگزار می‎شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
به طور میانگین بدن شما به ۷ تا ۹ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد. پس وقتی این میزان از خواب و استراحت را دریافت نکند استرس و اضطراب به سراغش می‌آید؛ بنابراین سعی کنید روز قبل از امتحان خوابتان را کنترل کنید.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
آموزش تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس، کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها شهر تهران در روز شنبه ۱۰ دیماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امتحانات مدارس تهران و البرز ۱۰ روز به تعویق افتاد.
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
طبق اعلام رئیس جمهور اندونزی این ورزشگاه به صورت کامل تخریب می‌شود و بزودی ورزشگاهی مجهز با تمام امکانات ساخته می‌شود.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: در روز کنکور سوالات باز می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. اکنون هم وسایل ارتباط جمعی بسیار زیاد هستند و به صورت‌های گوناگون مانند عینک، پاک کن، ساعت و ... وارد جلسه آزمون می‌شوند. افراد می‌توانند با روش‌هایی که خودشان می‌شناسند سوالات را به بیرون از حوزه بفرستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ