برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسالان آموزش از راه دور اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه برنامه مفصلی برای هوشمندسازی مناطق چهارگانه استان داریم، گفت: پارک ملی قمیشلو تا پایان امسال به امکانات حفاظتی هوشمند تجهیز می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: باید در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، امکانات و منابع مالی کشور هم مدنظر قرار گیرد و قابل اجرا بودن برنامه بسیار مهم است.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، برنامه های ویژه ای برای تجهیز ویلای فوق لاکچری و گرانقمیت خود دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
برنامه تلگرام به مهاجم اجازه جاسازی یک کتابخانه پویای خارجی را می‌دهد که می‌تواند از امکانات تلگرام در سیستم به نفع خود استفاده کرده و کنترل میکروفن و دوربین کامپیوتر را در دست بگیرد. اگر ابزار LaunchAgent فعال باشد، چنین کتابخانه مخربی می‌تواند پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر، خود را راه اندازی کند و نیازی به باز کردن برنامه تلگرام برای فعال شدن آن نیست.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
تمرین عملیات آزاد سازی گروگان‌ها در شرایط قطع همه امکانات ارتباطی و رهگیری و انهدام اهداف هوایی شبانه، برنامه یگان‌های شناورایران، چین و روسیه در نخستین مرحله عملیاتی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی بود. / باشگاه خبرنگاران جوان
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد ملی نخبگان تمام امکانات خود را برای حضور نخبگان در حل مسائل کشور به کار گرفته است،این بنیاد تلاش دارد از این راه اثرگذاری نخبگان در جامعه را حداکثری کند.
ریاض به دنبال تضعیف به اندازه کافی تهران برای گرفتن امتیازات ژئوپولیتیک کلیدی از آن کشور است. این موارد ممکن است مصالحه ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود، عدم مداخله آن کشور در امور کشور‌های عربی و قطع حمایت ایران از متحدان منطقه‌اش مانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین را شامل شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود، گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
احد ازادی خواه گفت: اگر برنامه ریزی دقیق همراه با ایجاد امکانات ضروری در اختیار کشاورزان قرار گیرد منجر به خودکفایی می شود.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: محور امتحانات کتاب درسی تعریف شده است و سوالات تستی نیست که دانش‌آموز باید مهارت تست‌زنی و مدیریت زمان و نکته‌های خاص توجه کند.
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
سوپرکاپ پرتغال بهترین فرصت برای سرخیو کونسیسائو بود تا سیستم جدیدی را برای پورتو امتحان کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ