وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
رئیس مجلس گفت: روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
نمی‌توانستیم خاکستر شدنش را ببینیم. به او گفتیم که متوجه اعتیادش شده‌ایم، اما وسایل خانه را شکست و رفت. همه جا را دنبال سعید گشتیم، اما هیچ اثری از او نبود تا اینکه از بیمارستان تماس گرفتند و گفتند جنازه‌اش را تحویل بگیریم.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
کوثری گفت: بنده به اتفاق فرمانده سپاه و شهید سلیمانی و دو نفر عزیز دیگر در سال ۹۶ رفتیم پیش آقای روحانی و گفتیم ما همه جوره آماده هستیم که به شما کمک بکنیم تا سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری در جهت خدمت به مردم مشخص کردند در خدمت شما باشیم.
معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: آموزش نیم سال اول دانشجویان دانشگاه کاملا به شکل حضوری برگزار شد، اما بر اساس بخشنامه فوق الذکر تصمیم گرفتیم آموزش نیم سال دوم به شکل ترکیبی باشد بر این اساس کلاس‌های دانشجویان از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت سال آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی به عملکرد خوبش در بازی اول اشاره کرد و گفت: در حساس ترین شرایط دیدار برابر شیلی گفتم خدایا کمک کن تا در این دیدار پیروز شویم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قطعا از سوی بازیکن نساجی به مهدی ترابی بی احترامی شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تصمیم گرفتیم تا دو سال نرخ ارز کالاهای اساسی را ثابت نگه داریم تا با تنش جدی در قیمت‌ها مواجه نشویم.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
سرمربی کرواسی می گوید که برای او فرقی ندارد فرانسه راهی بازی رده بندی شود یا مراکش، در هر صورت بازی سختی خواهد بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
مدافع نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۵ دیدار با مس رفسنجان دروازه تیمش را نجات داد تا این تیم از شکست خانگی بگریزد.
بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
وزیر امور خارجه گفت: طرف آمریکایی بار‌ها حتی در این روز‌های اخیر به ما اعلام کرد که دارای اراده و حسن نیت لازم برای رسیدن به توافق هستیم و ما به آن‌ها گفتیم پس با واقع بینی اراده و حسن نیت خود را نشان دهید تا بتوانیم به نقطه توافق برسیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی عزت و افتخار امروز کشور را مدیون جامعه ایثارگری دانست و گفت: در حوزه مسائل اجرایی و مدیریتی کشور از فرهنگ ایثارگری و مردمی فاصله گرفتیم، در حالی که انقلاب و جنگ ما مردمی بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم، گفت: ماه‌ها تلاش شد تا وضعیت به صفر برسد.
هافبک مهاجم تیم فوتبال فولاد گلزنی‌اش با پیراهن استقلال را خاص توصیف کرد.
صدراعظم آلمان در سخنانی از تلاش خود قبل از آغاز جنگ اوکراین برای اطمینان خاطر به پوتین خبر داد.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ