بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت‌های همه جانبه رهبری از دولت سیزدهم این تصور را در افکار عمومی به وجود آورده که این دولت به توصیه‌های رهبری بدون کم و کاست عمل خواهد کرد و هیچیک از رهنمود‌های ایشان را نادیده نخواهد گرفت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای مسلمان گفت: نه فقط وزارت خارجه، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت باید دانشگاه را یک ظرفیت بداند، چرا که هزینه‌های سنگینی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.
یک تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: انتخاب شعار سال یعنی دولت در یک سال و نیم گذشته در مسأله مهار تورم موفق نبوده است زیرا اگر موفق بود، چنین شعاری توسط رهبری انتخاب نمی‌شد.
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان گفت:دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به موضوع نخبگان دارد.
ایزدخواه درباره اینکه مولد‌سازی برای مردم نفع دارد یا خیر گفت: «خیر. موتور تولید کسری بودجه، موتور تولید تورم کار خودش را می‌کند. یکی از این موتور‌ها بانک خصوصی است. بازار غیررسمی ارز، موتور خلق نرخ ارز افسارگسیخته است. خب کجا این‌ها را جمع کردیم؟ کجا جلوی آن‌ها را گرفتیم؟ اصلا اذن رهبری بگیرید و این مسائل را ضربتی جمع کنید. اصلا سکوت را به‌صلاح نمی‌دانم. آقایان ماله‌کش شما را توجیه نکنند که چشم‌تان را ببندید و بگویند این‌ها نفرات خودی هستند.»
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
رییس جمهور گفت: ۲۲ بهمن تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران است و روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
طیبی‌فر گفت: «متأسفانه آن دولت (دولت قبل) سند توسعه پایا یونسکو موسوم به سند ۲۰۳۰ را امضا کرد و اصرار داشــت اجرا کند و یک قدم هم در مقابل رهبری و دلسوزان نظام در رابطه با اجرا نشدن این سند عقب ننشست.»
مخالفان دولت قانونی ونزوئلا دولت خودخوانده خود به رهبری خوان گوایدو را که در ژانویه ۲۰۱۹ تشکیل شده بود، منحل کردند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت رهبری با درخواست دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی وزارت رفاه، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا برگزاری جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشد که این درخواست مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
بررسی رویکرد رهبر انقلاب اسلامی در یک سالگی دولت‌های مختلف نشان می‌دهد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در سال اول شروع به کار همه دولت‌ها، با حمایت از آن‌ها، تلاش کرده‌اند انگیزه و اعتماد بنفس آن دولت را افزایش دهند. اما به نظر می‌رسد حمایت‌های امسال رهبری بیش از ادوار گذشته بوده است.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
مقام معظم رهبری فرمودند: مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ