رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم، گفت: ماه‌ها تلاش شد تا وضعیت به صفر برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ریزش چند ساختمان نیمه‌کاره در شهرک احمدیه منطقه 19 شهرداری تهران، برخی عوامل شهرداری و نیروهای امنیتی حاضر در صحنه زیر آوار گرفتار شدند.
دادستان تهران تصریح کرد: متاسفانه در حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌گردند.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
براساس کدگذاری‌های صورت‌گرفته، ۱۰ زمینۀ ارتباطات شبکه‌ای و روابط زنجیره‌ای فسادزا در شهرداری، ناکارآمدی، ضعف و انحراف در سیستم‌های نظارتی، نظام اداری ناکارآمد و مستأصل شهرداری، نارسایی قوانین، نبود ارادۀ علمی و عملی در مبارزه با فساد، فرهنگ سازمانی فسادزده، نظام اطلاعاتی ناقص، نظام معیشتی آسیب‌پذیر، فساد عادی‌سازی شده و نظام مالی مستعد فساد، از زمینه‌های خاص رخداد فساد اداری در شهرداری تهران شناخته شده‌اند.
براساس اطلاعات رسمی، خانه اندیشمندان علوم انسانی، یک موسسه فرهنگی و هنری چندمنظوره مستقل است که سال ۱۳۹۰ در وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. قرارداد خانه اندیشمندان با شهرداری تهران در مورد ملک خیابان نجات‌اللهی فسخ نشده و برای فسخ آن، در صورت عدم رضایت طرف قرارداد، حکم قضایی لازم است.
یک مجسمه خدای یونانی «پان» که در فرهنگ مسیحی مشابه تصویر شیطان تصور می‌شود، در حفاری تیم باستان‌شناسی شهرداری استانبول، در جایی که کلیسای سنت پولیوکتوس قرار دارد، کشف شده است.
مریم جهان‌نجاتی در حالی سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتبال دختران است که همزمان مربی تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شود و هدایت تیم باشگاهی شهرداری سیرجان را برعهده دارد. در واقع، یک مربی برای سه تیم.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال دیدار حساس شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان را عنوان تماشاگر ویژه زیر نظر خواهد داشت.
با حکم مهدی تاج، مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سابق شهرداری سیرجان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال زنان انتخاب شد.
"دمای هوا در روز جمعه گذشته در تاشکند به 19.8 درجه زیرصفر رسید که کمترین میزان در ماه ژانویه در 50 سال اخیر است".
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
آقامیری گفت: شهرداری تهران قرار است برای فروریزش‌ها دستگاه رادار نفوذی زمین خریداری کند که این دستگاه به خودرو نصب شده و وقتی خودرو در سطح معابر شهر حرکت می‌کند اگر در زیر معابر شهر، گودال یا حفره‌ای باشد که موجب فروریزش شود، آن را شناسایی می‌کنند.
در این لایحه شرایط تازه پرداخت برای سازنده‌هایی که بابت هزینه‌های پروانه ساختمانی به شهرداری تهران بدهکار هستند، پیشنهاد شده است. براساس این لایحه در‌صورتی‌که طرف بدهکار یعنی سازنده تمایل داشته باشد بدهی خود بابت صدور پروانه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کند، از زمان ابلاغ لایحه مصوب مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی خواهد شد.
استارت آپTEAM4UA با همکاری شهرداری محلی زیر بنای نخستین مدرسه پرینت ۳ بعدی در شهر لویو ( در غرب اوکراین) را ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال بررسی خانه مرحوم ابتهاج در تهران هستیم. این خانه در خیابان فردوسی قرار دارد، اما مالکیت آن متعلق به شرکت سیمان تهران از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است.
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری کار خود را از زیر صفر آغاز کرد و بدهی‌ها هنوز هم وجود دارد.
سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف کاهش آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، به استفاده از آبهای زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان اقدام شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: باید از زیر سنگ هم که شده برای شهروندان اتوبوس خریداری کرد. اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده هستند؛ به نحوی که با وصله و پینه و هزینه‌های بسیار بالا در تعمیر و نگهداری، ناوگان فرسوده موجود را تحت سرویس و سرپا نگه می‌داریم.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار یک واحد مسکونی در کوی مدرس این شهر و خروج چهار نفر مصدوم از زیر آوار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ