نمی‌توانستیم خاکستر شدنش را ببینیم. به او گفتیم که متوجه اعتیادش شده‌ایم، اما وسایل خانه را شکست و رفت. همه جا را دنبال سعید گشتیم، اما هیچ اثری از او نبود تا اینکه از بیمارستان تماس گرفتند و گفتند جنازه‌اش را تحویل بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش گت: دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده اند.
انفجار گاز باعث سوختکی زن جوان و ۲ فرزندش شد و در نهایت هر ۳ نفر جان باختند.
تلسکوپ فضایی کپلر قبل از آنکه ۵ سال قبل برای همیشه خاموش شود، آخرین کشف خود را ثبت کرد. محققان با رصد آخرین داده های تلسکوپ ۲ سیاره مینی نپتون و یک سیاره احتمالی را رصد کرده اند.
وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان از سقوط یک فروند بالگرد ارتش این گروه و مرگ ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
وزارت دفاع افغانستان از سقوط یک فروند بالگرد ارتش این کشور و مرگ ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
سه حادثه صاعقه‌زدگی در ایلام کمتر از یک ساعت باعث مرگ ۲ نفر شد.
کریس اسپرم خود را فریز کرده بود تا ماریا یک روز بتواند صاحب فرزند مشترک شان شود و حالا در دومین سالگرد درگذشت او، ماریا اعلام کرده دختر خود و کریس را باردار است.
ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز ۱۳ اسفندماه در خیابان گلستان تهران انفجاری در یک ساختمان در محدوده کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رخ می‌دهد.
طبق اعلام آتش نشانی شهر نیشابور، دو کارتن خواب به دلیل سقوط منبع بزرگ ذخیره آب به طرز دلخراشی جان باختند.
شکایت ۲ خواهر از خواننده پاپ به خاطر مرگ پدر
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه دوماه است آمار مرگ و میر کرونا زیر ۱۰ نفر است و برخی از روز‌ها صفر بوده است در حالی که در آمریکا بالای ۲۰۰ و اروپا بالای ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم و موج کرونا در ژاپن و کره در حال افزایش است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ ۲ سرنشین یک مینی‌بوس در اثر برخورد به یک خاور و واژگونی در جاده خاوران خبر داد.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو جوان در اثر سقوط خودروی ۲۰۷ از روی پل صدر خبر داد.
بررسی‌های ابتدایی بازپرس کشیک قتل نشان داد حال جسمی ۲ زن جوان پس از نوشیدن مشروبات الکلی وخیم شده و پس از مراجعه به این بیمارستان روی تخت بخش اورژانس به دلیل مسمومیت فوت کردند.
همسر یکی از این ۲ زن عنوان کرد که آن شب در مهمانی مشروبات الکلی دست‌ساز مصرف کرده‌اند که پس از نوشیدن آن، ۲ زن جوان به کام مرگ رفته‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز پس از انجام معاینات اعلام کرد که ۲ زن جوان به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم که حاوی الکل صنعتی بوده، جان باخته‌اند.
مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!
صبح دیروز (جمعه) در شهرستان شوشتر خوزستان نیز وقتی دختر جوان در دریاچه در حال غرق شدن بود، ۲ برادر و برادرزاده‌اش به آب زدند تا او را نجات دهند، اما همگی جانشان را از دست
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر احتمالا بتوانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ