مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قطعا از سوی بازیکن نساجی به مهدی ترابی بی احترامی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر هافبک برزیلی‌اش اندرسون تالیسکا را به بارسلونا پیشنهاد داده و ژاوی از مدیریت بارسا خواسته این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
ژاپن در ادامه روند بی نظیر خود دست به یک کار بزرگ و تحسین برانگیز زد.
زننده گل قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که آنها شایستگی قهرمانی را داشتند.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
تیم مجیدی در ادامه روند ناکامی خود در نیم فصل دوم این با تساوی یک بر یک متوقف شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از مصدومیت، جراحی و سپری کردن هفته های نخست دوره نقاهت در چین، به ایران بازگشت تا روند درمان و فیزیوتراپی خود را در تهران دنبال کند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
سرمربی تیم فوتبال چلسی برای روحیه دادن به بازیکنانش شیوه عجیب و خاصی را انتخاب کرده است.
ورود مهاجم برزیلی گل‌گهر به زمین روند بازی را برای این تیم تغییر داد.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: سه امتیاز مهمی در دیدار حساس برابر دانشگاه آزاد کسب کردیم و این می‌تواند در انتهای فصل ما را به قهرمانی برساند.
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
با دخالت و توصیه حاکم الشارجه، تیم اتحاد کلباء شکایت خود از بازیکن الوصل را پس گرفت.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی با سپاهان را باختیم ملی روند به رو به رشد تیم کاملا مشهود است.
هافبک تیم آلومینیوم اراک اعتقاد دارد روند تیمش روبه جلو است و در آینده بهتر از این هم کار خواهند کرد.
سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند و از شش امتیاز دو دیدار با رقیبان سنتی فقط یک امتیاز کسب کردند!
رئیس آکادمی ملی المپیک نسبت به ناتمام ماندن تعمیرات سالن شمشیربازی و بدهکاری به پیمانکار واکنش نشان داد.
امیرحسین اصلانیان اگرچه نقدهایی به تیم پرسپولیس دارد اما می‌گوید که این تیم در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.
کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال می گوید برای ارزیابی ساپینتو باید ۶ الی ۸ هفته به او زمان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ