رئیس مجلس گفت: روز جمعه در گفتگو با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
وزیر کشور در خصوص محدودیت فرصت یک هفته‌ای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ما این است که داوطلبان، فرصت پیش ثبت نام را از دست ندهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
وحیدی وزیر کشور گفت: پیش‌ثبت‌نامِ انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و اگر کسی اقدام نکند فرصت داوطلبی را از دست می‌دهد.
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است، وزیر کشور خواست فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین معاون سیاسی وزیر کشور مشخص شود.
شهریار حیدری گفت: یک فرصت دو هفته تا ده روز در اختیار وزیر هست. به امیدخدا بتواند به وضعیت موجود سر و سامان بدهد وگرنه تا الآن استیضاحش بیش از ۹۰ نفر رای دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
سبزوار ـ معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.
وزیر ارتباطات گفت: م اکنون امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق پلتفرم های داخلی با هموطنان خارج از کشور وجود دارد.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که بیش از ۵۰ درصد تعهد داده شده محقق شده است.
وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرزها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین پایان یافته است.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ