دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی به عملکرد خوبش در بازی اول اشاره کرد و گفت: در حساس ترین شرایط دیدار برابر شیلی گفتم خدایا کمک کن تا در این دیدار پیروز شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی در دقایق پایانی دربی اصفهان اولین حضور خود را برای سپاهان در فصل جاری ثبت کرد.
متأسفانه ما هنوز بیشتر شاهد اقدامات سلبی هستیم تا ایجابی. چنانچه در لایحه عفاف و حجاب هم شاهد جریمه‌های فراوانی هستیم. جریمه‌هایی که به نظر می‌رسد قرار است به نوعی حجاب را هم طبقاتی کند. البته این لایحه به نوعی زد‌و‌خورد و خشونت‌های قبلی را کاهش داده است؛ اما پیش‌بینی جرایم مالی فراوان و صرف این جرایم در جا‌هایی که به آن اشاره شده -مثلا کاهش طلاق- چرخه باطلی را در ذهن متبادر می‌کند.
سیاوش یزدانی که دچار آسیبی جزئی شده بود، این روزها با آمادگی بالایی در تمرینات تیم فوتبال سپاهان شرکت می‌کند.
سیاوش یزدانی این روزها با انگیزه بسیار بالایی آماده حضور در فصل تازه فوتبال خود می‌شود.
به‌عقیده طیبه سیاوشی، نماینده سابق فراکسیون زنان مجلس، یکی از نقاط‌قوت پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه، گزارش‌دهی مستمر در بحث عدالت جنسیتی بود، البته اگر در لایحه ارائه‌شده به مجلس حذف نمی‌شد. عدالت جنسیتی در برنامه ششم توسعه کشور، یک ماده جداگانه داشت.
سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.
ستاره خط دفاعی سپاهان شب گذشته در حال پادرمیانی بین داور و نیمکت تیمش بود.
سیاوش یزدانی در آخرین تمرین طلایی‌پوشان با چهره‌ای جدید دیده شد.
سیاوش یزدانی بازیکن خبرساز فوتبال ایران روزهای سختی را در اردوی طلایی‌پوشان پشت سر می‌گذارد.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: به جز فدراسیون هندبال، جایی به ما پاداش نداد.
محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران، دومین پنالتی‌گیر مسابقات جهانی هندبال از لحاظ آماری شد.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
سیاوش یزدانی مدافع سابق تیم استقلال که با باشگاه سپاهان به توافق رسید، گفت: دنبال بهانه بودند من را قربانی کنند.
سیاوش یزدانی به مسئولان باشگاه استقلال گفته تا پول قراردادم را ندهید، قراردادم را فسخ نمی‌کنم.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
محمد سیاوشی عنوان کرد نمی‌توانیم تیم ایران را با تیمی که در قطر بود مقایسه کرد ولی ایران به مرور زمان بهتر خواهد شد.
سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به عملکرد تیم ملی هندبال ایران در برابر شیلی انداخت.
سیاوش یزدانی خطاب به افراد معترض در اطراف محل تمرین استقلال گفت که هوادار بعد از یک باخت، انتقاد نمی کند.
دروازه بان اصلی تیم ملی هندبال مردان پیش از آغاز دیدارهای قهرمانی جهان گفت: هندبال ایران با کسب ۸ سهمیه جهانی صاحب سبک می باشد.
مدافع آبی ها درباره وضعیت خودش نیز گفت: متأسفانه شرایط من خوب نیست. در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: در مورد مربیان اروپایی به این باور رسیده‌ام که آن‌ها دنبال تکنیک و تاکتیک نیستند بلکه از نظر احساسی به بازیکنان نزدیک می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ