علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار از رانت ناشی از دخالت در اقتصاد، مهم‌ترین مانع ارزش افزوده و پیشرفت سریع کشورمان شده است.
سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها در رقابت‌های گلد کاپ آمریکا انتقاد کرد.
لوییس انریکه یک خانه‌تکانی بزرگ و بی‌رحمانه در پاریس در پیش دارد و باید تعداد زیادی از بازیکنان تیم را بیرون کند.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
اراکی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می‌داند که دروغ می‌گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می‌کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
وحید امیری، ستاره محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، از شادی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی انتقاد کرد.
به‌گزارش روزنامه چینی SCMP، محققان چینی به مدت ۲۴ ساعت به یک سیستم هوش مصنوعی روی زمین اجازه دادند تا کنترل ماهواره کوچک رصدی Qimingxing ۱ را برعهده بگیرد. هدف این آزمایش این بود که مشخص شود این فناوری بدون دخالت انسان در کنترل ماهواره‌ها چگونه عمل خواهد کرد.
چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا می‌گوید این تیم با وجود شکست دو گله مقابل اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند در سن‌سیرو سه گل به ثمر برساند.
سرمربی تیم الفیصلی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد نتیجه بگیرند.
کیانیان: در حوزه سیاست بله یک حاکمیت‌هایی هستند از جمله حاکمیت خودمان. آنقدر راجع به همه چیز تنگنا ایجاد می‌کنند که بی‌خودی همه چیز سیاسی می‌شود. مساله حاکمیت آب یک مساله سیاسی است، چون مساله اساسی کشور است. ولی به من می‌گویند چرا در هر کاری دخالت می‌کنی؟ زیدآبادی: وقتی شما گفتگو نمی‌کنید و آرای‌تان در معرض نقد قرار نمی‌گیرد نسبت به داشته‌های ذهنی‌تان خیلی توهم پیدا می‌کنید و خیال می‌کنید راه‌حل دارید و هرچه منزوی‌تر می‌شوید کمتر صحبت می‌کنید، کمتر نقد می‌شود و این تقویت می‌شود.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر از «میروسلاو بلاژویچ» تمجید کرد و گفت: او دنبال دستیار جدید نمی‌رفت و همیشه منتظر بازگشت من بود.
در اغلب موارد دختر و پسر صلاح زندگی خود را یک چیز می‌دانند، اما والدین معتقدند که فرزندشان توانایی تصمیم‌گیری درست را ندارد و صلاح خودش را نمی‌داند و همین اختلاف نظر نسلی باعث کشمکش‌های فراوانی بین دو طرف می‌شود. البته باید یک نظارت کلی روی رفتار‌های فرزندتان در هر سن و سالی داشته باشید، اما دخالت در تمام تصمیم‌هایش، توصیه نمی‌شود.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، می‌گوید حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی، پایان جاه‌طلبی این تیم نخواهد بود.
منابع دیپلماتیک اروپایی تاکید دارند که کندی این اتحادیه برای اعلام تحریم‌های جدید روسیه به دلیل کمبود اهداف برای تحریم های جدید است.
عیسی آل‌کثیر همچنان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان پرسپولیس است‌.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
روبرت لواندوفسکی بعد از 8 سال بار دیگر مقابل بایرن به میدان رفت وموفق به گلزنی نشد.
یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی-آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.
یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی-آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.
یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی-آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره درخواست باشگاه استقلال جهت گرفتن حق پخش توضیحاتی را ارائه کرده است.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری‌هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه‌ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ