وحید امیری، ستاره محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، از شادی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
کاوشگران غار در اوایل ماه جاری به یک جنگل ماقبل تاریخ در پایین یک فروچاله غول پیکر در جنوب چین برخورد کردند. فروچاله‌هایی از این دست در زبان چینی با نام Tiankeng یا «گودال بهشتی» نیز شناخته می‌شوند.
سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها در رقابت‌های گلد کاپ آمریکا انتقاد کرد.
لوییس انریکه یک خانه‌تکانی بزرگ و بی‌رحمانه در پاریس در پیش دارد و باید تعداد زیادی از بازیکنان تیم را بیرون کند.
سعیدی، امام جمعه قم گفت: برخی‌ها می‌گویند حجاب مهم نیست و باید قلب انسان پاک باشد که در این خصوص باید عنوان کرد شکل ظاهری و تحریک آمیز در جامعه تأثیرگذار است و انسانی که در برابر حکم صریح خداوند نافرمانی می‌کند، قلبش از چه چیزی می‌خواهد پاک باشد و اگر دل پاک کافی بود چرا خداوند حجاب را الزام کرده است.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افرادی که اختلاس می‌کنند و دل به دیگر کشورها دوخته‌اند و به دنبال غربی‌ها رفته‌اند مقابل جنایات ساکت نشسته‌اند و چیزی نمی‌گویند.
مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی ۱۹۶ مطالعه با ۳۰ میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا ۳۰ درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، ۲۹ درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و ۱۵ درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.
واترباکی که در حال آب خوردن بود به معنای واقعی کلمه بدون هیچ دلیلی در زیر آب ناپدید می شود. تا انتهای ویدئو نمی توانید بفهمید چه چیزی آن را به زیر می کشد!
چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا می‌گوید این تیم با وجود شکست دو گله مقابل اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند در سن‌سیرو سه گل به ثمر برساند.
مقدار موهای بدن هر کس بر حسب عوامل مختلفی از جمله نژاد و ویژگی‌های ژنتیکی او با بقیه متفاوت است. با این حال، یک مرد چینی هست که بیشتر بدن او پوشیده از مقادیر زیادی مو است.
کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار بوده به‌خاطرآوردنشان شیرین است». چنین تجربه‌هایی بخشی از همان چیزی هستند که ما اسمش را زندگی معنادار می‌گذاریم.
سرمربی تیم الفیصلی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد نتیجه بگیرند.
هزینه تنش با جامعه جهانی تنها محدود به فشار‌های اقتصادی و تحریم نخواهد بود. حادثه اخیر نشان داد که در میانه فشار‌های بین‌المللی علیه ایران، چگونه یک رخداد عادی می‌تواند به مساله‌ای جدی برای کشور تبدیل شود. تنها نکته قابل درک این است که از تنش‌زایی هیچ چیزی حاصل کشور نخواهد شد؛ جز هزینه و فشار! شاید همین حالا هم برای تنش‌زدایی با جامعه جهانی دیر شده باشد
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
مارمولک کمربند آرمادیلو، مارمولک بومی استان‌های کیپ شمالی و غربی آفریقای جنوبی است، ما را به یاد چیزی جز یک اژد‌های کوچک نمی‌اندازد. این شباهت به ویژه زمانی که آن‌ها برای محافظت از خود در برابر خطر - رفتاری که نام آن‌ها را به ارمغان آورده است - خود را جمع می‌کنند، آشکار می‌شود.
کیهان: باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
غبغب اغلب به نداشتن فعالیت بدنی درست و رژیم غذایی نامناسب مربوط است. بااین‌حال هرچند این عوامل می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند، غبغب بیش از هر چیز دیگری به برخی عوامل ژنتیکی مرتبط است. به هر دلیلی که با داشتن غبغب مشکل دارید، روش هایی وجود دارد که شما را از شر آن راحت کند.
ساخته صد میلیون دلاری ران هاوارد یک داستان ماجراجویانه را روایت می‌کند که چیزی فراتر از یک داستان دریایی است و آنچنان به نقاط تاریکی می‌رسد که تصور می‌شود با افسانه‌ای بیش طرف نیستیم، اما از قضا آنچه بر پرده به تصویر کشیده می‌شود، بر اساس یک داستان واقعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ