مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
شما به‌عنوان قائل به حجاب و پوشش شاهد این باشید که افراد می‌توانند با مقدار بیشتری پول خرج کردن، چیزی که ارزش تلقی می‌شده را بخرند و حالا حاکمیت برای اعتقادات شما و آرمان‌های خودش قیمت معین مشخص کرده است. روح حاکم بر لایحه حول محور مسائل مادی و اساسا توان اقتصادی تنظیم شده است. شما هر چقدر پولدارتر باشید، در امر پوشش آزادتر خواهید بود و درصورتی‌که در طبقه اقتصادی خاصی متولد شده باشید، اجازه انتخاب و اختیار برای پوشش خواهید داشت، اما اگر از طبقه متوسط یا پایین جامعه باشید مجبور به پذیرش حدود پوششی حکومت هستید.
«حائل پوست» از سلول‌های پوست و سیستم مرتبط پروتئین‌ها و لیپیدهایی ساخته شده است که سلول‌ها را احاطه و به‌هم متصل می‌کنند. این دیواره اولین خط دفاعی در برابر تهدیدهای بیرونی است – چه محرک‌هایی مانند سم‌ها باشند و چه عوامل عفونت‌زا مانند باکتری‌ها.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
شاید شما هم مردانی را بشناسید که با وجود افزایش سن، به نظر می‌رسد که پوستشان تغییر خاصی نمی‌کند یا انگار جوان‌تر هم می‌شود! اما چرا چنین چیزی را در میان زنان مشاهده نمی‌کنیم؟
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
التهاب روده یک حالت ایمنی شناختی است که زمانی رخ می‌دهد که بدن یک ماده تحریک کننده را در جایی از دستگاه گوارش احساس می‌کند و به سیستم ایمنی سیگنال می‌دهد تا آن را ترمیم کند و در نتیجه تورم، درد و عملکرد‌ها مختل می‌شوند.
برای این‌که بهتر بتوانید روابط خود را بررسی کنید همین حالا یک کاغذ و خودکار بردارید و یک جدول بکشید. بالای هر ستون افقی یکی از هفت اصل حمایتی را بنویسید و در اولین ستون عمودی نام افرادی که بیشترین تاثیر را روی شما دارند بنویسید. سپس با توجه به این‌که آن فرد کدام اصل حمایتی را نسبت به شما انجام می‌دهد در ستون مناسب علامت مثبت (+) قرار دهید.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر چیزی است که در فوتبال ایران به آن عادت شده است.
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، پس از شکست مقابل بایرن مونیخ، پیامی قوی برای هواداران این باشگاه فرانسوی ارسال کرد.
کیانیان: در حوزه سیاست بله یک حاکمیت‌هایی هستند از جمله حاکمیت خودمان. آنقدر راجع به همه چیز تنگنا ایجاد می‌کنند که بی‌خودی همه چیز سیاسی می‌شود. مساله حاکمیت آب یک مساله سیاسی است، چون مساله اساسی کشور است. ولی به من می‌گویند چرا در هر کاری دخالت می‌کنی؟ زیدآبادی: وقتی شما گفتگو نمی‌کنید و آرای‌تان در معرض نقد قرار نمی‌گیرد نسبت به داشته‌های ذهنی‌تان خیلی توهم پیدا می‌کنید و خیال می‌کنید راه‌حل دارید و هرچه منزوی‌تر می‌شوید کمتر صحبت می‌کنید، کمتر نقد می‌شود و این تقویت می‌شود.
آزمایش‌ها نشان داده‌اند که به طور خاص انواع میکروارگانیسم‌های موجود در ماست و به طور کلی در غذا‌های تخمیر شده اضطراب را کاهش می‌دهند.
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
پژوهشگران می‌نویسند: تحقیق ما شباهتی را در نحوه واکنش نخستی‌های نر انسان و غیرانسان به رنگ قرمز نشان می‌دهد. با انجام این کار، یافته‌های ما چیزی را تایید می‌کند که بسیاری از زنان مدت‌ها به آن شک داشتند و بر اساس آن ادعا می‌شد نوع نر موجودات از الگوی مشابهی استفاده می‌کنند.
کیهان: باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟
یکی از رایج‌ترین افسانه‌ها یا باور‌های غلط در مورد کلسترول و غذا این است که غذا‌هایی که کلسترول بیشتری دارند همان چیزی هستند که باید محدود کنید. با این وجود، کلسترول رژیم غذایی در واقع تاثیر بسیار کمتری بر سطح کلسترول بدن شما نسبت به آن چه که پیش‌تر تصور می‌شد خواهد داشت.
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟ می‌دانید فلسفه این نام‌گذاری را؟ چطور دانش‌آموزان سال ۵۷ می‌فهمیدند، اما سال ۱۴۰۱ نمی‌فهمند؟ یعنی نظام تربیتی شاه آدم فهمیده پرورش می‌داد و ما...؟
مریم شعبان؛ متخصص تغذیه گفت: شاخص توده بدنی یک راهنمای آماری وزن نسبت به قد، و معیار پذیرفته شده اضافه وزن و چاقی است، پزشک کودک شما می‌تواند با استفاده از این شاخص، نمودار رشد و در صورت لزوم، از طریق دیگر آزمایش‌ها مشخص کند که آیا کودک اضافه وزن و مشکلات متعاقب آن را دارد یا خیر.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
شاید تعجب کنید اگر بدانید که ورزش می‌تواند بر باکتری‌های روده ما نیز تاثیرگذار باشد. در حالی که همه ما می‌دانیم که ورزش تا چه اندازه برای سلامت جسمانی و روانی ما مفید است آیا دویدن بعد از کار می‌تواند همان چیزی باشد که برای حفظ شکل میکروب‌های روده خود نیز به آن نیاز داریم؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر آنچه در قانون به عنوان وظیفه برای ما در نظر گرفته شده موظف به انجام آن هستیم و نمی‌توانیم به وظایف شورای نگهبان چیزی اضافه کنیم چرا که بر خلاف قانون است، اما بنده هم مثل شما معتقدم در حوزه مصوبات و مباحث تخصصی شورا باید بیشتر با مردم گفتگو کنیم.
فهمیدن اینکه قرار است پدر شوید لحظه تعیین‌کننده‌ای در زندگی است. داشتن ترکیبی از احساسات، از شادی محض گرفته تا وحشت آشکار، طبیعی است - حتی اگر این اتفاق همان چیزی باشد که همیشه می‌خواستید. سخت است که برای پدر شدن کاملاً آماده‌باشید. بااین‌حال برای شما که منتظر تولد فرزند کوچکتان هستید ایده‌هایی داریم تا در ماه‌های هیجان‌انگیز و درعین‌حال خسته‌کننده‌ای که پیش رو دارید به کار ببرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ