سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها در رقابت‌های گلد کاپ آمریکا انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
لوییس انریکه یک خانه‌تکانی بزرگ و بی‌رحمانه در پاریس در پیش دارد و باید تعداد زیادی از بازیکنان تیم را بیرون کند.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
وحید امیری، ستاره محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، از شادی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی انتقاد کرد.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا می‌گوید این تیم با وجود شکست دو گله مقابل اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند در سن‌سیرو سه گل به ثمر برساند.
خدایا روزى کن مرا در آنروز هوش وخودآگاهى را ودور بدار در آن روز از نادانى وگمراهى وقرار بده مرا بهره وفایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
سرمربی تیم الفیصلی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد نتیجه بگیرند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر از «میروسلاو بلاژویچ» تمجید کرد و گفت: او دنبال دستیار جدید نمی‌رفت و همیشه منتظر بازگشت من بود.
چلسی وود که یک انگل‌شناس ازUW است به ساینس آلارت گفت:«اگر چیزی در مورد انگل‌ها می‌دانید یا به تنوع زیستی اهمیت می‌دهید، خواهید فهمید که این یافته‌ها بسیار وحشتناک هستند. کاهش میزان انگل‌ها مرا شوکه کرده است. »
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده است در روایت از اتفاقات شب شهادت گفت: یکی از بچه‌ها مرا صدا زد و گفت اینجا یک دست افتاده است که می‌گویند برای حاج قاسم است. همه چیز نشان می‌داد دست حاج قاسم است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، می‌گوید حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی، پایان جاه‌طلبی این تیم نخواهد بود.
منابع دیپلماتیک اروپایی تاکید دارند که کندی این اتحادیه برای اعلام تحریم‌های جدید روسیه به دلیل کمبود اهداف برای تحریم های جدید است.
حضرت آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: شعار «زن، زندگی، آزادی» را ما هم قبول داریم؛ اما دو چیز است که اساس کار بوده و از یاد‌ها رفته است: اول اینکه تمام این هویّت مرا چه کسی به من داده است؟ دوم آیا من می‌میرم و می‌پوسم یا از پوست به در می‌آیم؟! الآن مشکل جدّی بشر کنونی، جریان مرگ است و این غائله اخیر هم همین طور است.
عیسی آل‌کثیر همچنان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان پرسپولیس است‌.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
روبرت لواندوفسکی بعد از 8 سال بار دیگر مقابل بایرن به میدان رفت وموفق به گلزنی نشد.
یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی-آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ