جوزپه برگومی، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، مدعی شد با تماشای جام جهانی فقط حسرت می خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، از جذب مهدی طارمی پشیمان شده و به دو دلیل دیگر خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی برای نراتزوری نیست.
جوزپه روسی، ملی‌پوش سابق ایتالیا و ستاره سابق ویارئال و فیورنتینا اعلام بازنشستگی کرده و با فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.
تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا علیه روملو لوکاکو بیانیه‌ای تند منتشر کردند.
تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا علیه روملو لوکاکو بیانیه‌ای تند منتشر کردند.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
به‌په ماروتا، مدیر عامل اینتر، در مورد چگونگی عملکرد باشگاه برای پایداری اقتصادی و فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
جوزپه برگومی، اسطوره اینتر، در آستانه دیدار این تیم مقابل پورتو در لیگ قهرمانان می‌گوید متوقف کردن مهدی طارمی کلید موفقیت نراتزوری در این مسابقه خواهد بود.
جوزپ ماریا مینگییا، مدیربرنامه های سابق فوتبال، قصد دارد به عضویتش در باشگاه بارسلونا پایان دهد.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
جوزپه برگومی می گوید که اینتر عملکرد خوبی داشته و نباید با 2 تیم شهر میلان رفتار متفاوتی صورت گیرد.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرد: آتش‌بسی که از سوی مسکو به مناسبت جشن‌های کریسمس کلیسای ارتدکس اعلام شده از اعتبار لازم برخوردار نیست.
«جوزپه پررونه » سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
جوزپه پررونه سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.
امیرعبداللهیان با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در حاشیه اجلاس بغداد- ۲ در اردن دیدار و گفتگو کرد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، می‌گوید میلان اشکرینیار برای تمدید قراردادش با این تیم تنها چند هفته دیگر فرصت دارد.
«جوزپ بورل»؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم‌هایی علیه ایران است.
پروژه استادیوم جدید دو باشگاه میلان و اینتر وارد مرحله‌ای جدید شد و شورای شهر میلان موافقت خود را با شروع عملیات ساخت و ساز اعلام کرد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، می‌گوید پاری سن ژرمن این باشگاه ایتالیایی را برای موافقت با انتقال مدافعش میلان اشکرینیار به پاریس، به صورت ضمنی تهدید کرده است.
ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ