تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا علیه روملو لوکاکو بیانیه‌ای تند منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرده است.
باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پس از اخراج در دربی، اعتراض کرد.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
در ادامه حواشی دربی جنجالی 100، باشگاه پرسپولیس علیه استقلال بیانیه جدیدی صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس بعد از اظهارات آندو درباره قهرمانی استقلال علیه مربی تیم ملی بیانیه صادر کرد.
پارلمان مصر با انتشار بیانیه‌ای تند، یورش نظامیان اشغالگر قدس به مسجد الاقصی و تحریک احساسا ت مسلمانان را محکوم کرد.
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه جدیدی، از اثبات پرداخت غیرقانونی ۵ میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال به فتح‌الله‌زاده خبر داد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.
سازمان خصوصی سازی با انتشار بیانیه‌ای به توضیح و بررسی ادعای خود در مورد مدیرعامل استقلال پرداخت.
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای تازه به اظهارات مدیران و بازیکنان باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال شش پنالتی بحث‌برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یک بازی هم با رأی کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، برای دومین بار در یک ماه اخیر اظهاراتی تند علیه باشگاه رئال مادرید مطرح کرد.
بیانیه تند پرسپولیس علیه سپاهان و مهمان بی‌موقع روسی!
باشگاه فولاد خوزستان به حواشی دیدار مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال به قضاوت صورت گرفته در دیدار تیم فوتبال این باشگاه و فولاد خوزستان اعتراض و تاکید کرد که این داوری خجالت آور است.
رییس اسبق فدراسیون که اکنون نیز کاندیدای حضور در این پست است، نسبت به حواشی و اتهاماتی که به تازگی متوجه وی شده، واکنش نشان داد.
دیروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران (اخابر) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نمایندگان اعلام کردند : اظهارات سخنگوی مرکز وکلا مبنی بر وجود ابهام در قانون و نحوه محاسبه نمرات آزمون بلاوجه بوده و مجلس یازدهم به تمام متخلفان هشدار می‌ دهد که از تمامی ابزارهای قانونی خود برای پاسداشت از حقوق حقه ملت بالاخص ۱۰ هزار و ۵۱۲ داوطلب پذیرفته شده در آزمون فوق ‌العاده مرکز وکلا و همچنین آزمون‌ های آتی مرکز وکلا استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ