حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
موش‌های حامل این ژن باستانی در مقایسه با موش‌های معمولی، مهره‌های کمتر و پیچش دنده‌های قوی‌تری داشتند که یادآور تفاوت‌های مشاهده شده بین انسان‌های مدرن و نئاندرتال‌ها است. جالب اینجاست که برخی از این موش‌ها اشکال قفسه سینه‌ای نامتقارن مرتبط با کژپشتی (scoliosis) را نشان می‌دهند، وضعیتی که مطالعات اخیر نشان داده است که نئاندرتال‌ها ممکن است به همراه ماکروسفالی یا بزرگ شدن اندازه سر مستعد ابتلا به آن بوده باشند.
اندرسون تالیسکا ترجیح داد پاسخ سوال «نیمار یا رونالدو؟» را با سیاست بدهد.
سرمربی اسپانیا توهین‌های منتسب به خودش را در اظهاراتی جالب با نژادپرستی مقایسه می کند.
یک بلاگر فضای مجازی در اتفاقی جالب و پربازدید محله ولنجک را در بازسازی جالب از سال ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ مقایسه کرده است. منبع: خبرفوری
جرم کهکشان میزبان ما تقریباً معادل ۸۰۵ میلیارد خورشید است. اگرچه این اندازه برای پردازش بسیار بزرگ است، اما در واقع به طور قابل توجهی کمتر از تخمینی است که دانشمندان در ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ انجام دادند.
Occultus در زمان ایجاد خود، توجه گسترده دانشمندان و مخترعان را به دلیل قابلیت‌های بی نظیر خود در مقایسه با سایر ربات‌های عصر خود به خود جلب کرد. علاوه بر این که یک شگفتی تکنولوژیکی است، همچنین به عنوان یک تأثیر مهم بر هوش مصنوعی مدرن عمل کرد و الهام بخش دیگران برای دنبال کردن نوآوری و پیشرفت بیشتر در این زمینه بود.
ستاره سابق آرسنال برای توصیف کیفیت فنی ساکا یک مقایسه جالب انجام داده است.
این روز بحث‌های جالبی در فضای مجازی توسط تحلیل گران و فعالان قدیمی و تازه کار بازار به چشم می‌خورد، و آن این است که شاخص سال ۹۹ در محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بوده و امروز هم به این عدد رسیده است و مقایسه قیمتی هم انجام می‌دهند که قیمت نماد‌ها در سال ۹۹ و اکنون چند بوده است. آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟
ایراسپیدر ام‌کی ۴ از طراحی زیبایی برخوردار است و این ویژگی در مقایسه با دیگر خودرو‌های عمودپرواز الکتریکی بلافاصله جلب توجه می‌کند.
محققان توانستند تعیین کنند که جرم کوتوله سفید «LAWD ۳۷» معادل ۵۶ درصد از جرم خورشید ما است که با پیش‌بینی‌های نظری در مورد جرم کوتوله سفید قابل مقایسه است. کسب چنین اندازه‌گیری دقیقی از جرم آن همچنین می‌تواند به محققان کمک کند تا ساختار و ترکیب این اجرام را بیشتر درک کنند.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
در مقایسه‌ای جالب دوربین سامسونگ قدرت زوم آیفون را مورد تمسخر قرار داد.
معاون ورزشی پرسپولیس موضوع جالبی را در خصوص بحث پرونده مطالبات آنتونی استوکس و مقایسه آن با یورگن لوکادیا مطرح کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، آغاز کارش در این تیم را با شرایط یورگن کلوپ در لیورپول و پپ گواردیولا در سیتی مقایسه کرد.
سرمربی نساجی که سابقه حضور در کادر پرسپولیس را در کارنامه دارد، تمجید جالبی از کاپیتان تیمش داشت و او را با سیدجلال حسینی مقایسه کرد.
استوری جدید دیبو مارتینز در اینستاگرام و مقایسه مدافعان آرژانتین با اسب، واکنش‌های زیاد و جالبی را به همراه داشت.
قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا با حواشی جالبی همراه شده است؛ از مقایسه او با دوریان یتس توسط ریچ گاسپاری تا اظهار نظر خودش برای کسب هفت یا هشت قهرمانی در مستر المپیا.
آرژانتین و فرانسه دو فینالیست جام جهانی 2022 قطر بزرگترین دیدار فوتبالی چهار سال اخیر دنیا را برگزار می‌کنند. اما این دو تیم شباهت‌ها و تفاوت‌های جالبی دارند.
وسلی ننکا در اولین گفتگو با "ورزش سه" صحبت‌های جالبی را در مورد کار در پرسپولیس مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ