جوزپ ماریا مینگییا، مدیربرنامه های سابق فوتبال، قصد دارد به عضویتش در باشگاه بارسلونا پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینیگتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، استراتژی رئال برای جذب کیلیان امباپه را تشریح کرد.
جوزپ مینگییا، استعدایاب و مدیربرنامه های سابق فوتبال، معتقد است ژاوی به دلیل فقر هافبک خوب و ارزشمند مجبور به استفاده از گاوی در ترکیب ثابت است.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که سفر حساس دیپلماتیک خود به چین را پس از ابتلا به کووید-۱۹ به تعویق می‌اندازد.
جوزپ بورل با انتشار پیامی در اکانت توییتری خود، نوشت: امروز روسیه قدرت را در شورای امنیت در دست گرفت. ریاست روسیه بر شورای امنیت برای روز دروغ آپریل مناسب است.
جوزپ بورل نیز در این گفتگو، تلاش خود بعنوان هماهنگ کننده در راستای جمع بندی مذاکرات وین و ابتکار عملی برای منتج به نتیجه شدن گفتگو ها را مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور الجزایر و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دیدار و رایزنی کردند.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، خود را از تمام اتهامات در پرونده بارساگیت مبرا دانست.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این ماه در پارلمان اروپا گفت: تحریم‌ها سمی است که عمل می‌کند کمی شبیه آرسنیک است. آشکار شدن تاثیر آن زمان بر است.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
جوزپ بورل گفت که اوکراین عضوی از خانواده اروپایی است و آینده اوکراین در اتحادیه اروپا خواهد بود.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرد: آتش‌بسی که از سوی مسکو به مناسبت جشن‌های کریسمس کلیسای ارتدکس اعلام شده از اعتبار لازم برخوردار نیست.
امیرعبداللهیان با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در حاشیه اجلاس بغداد- ۲ در اردن دیدار و گفتگو کرد.
جوزپ ماریا مینگئلا، مدیر برنامه اسپانیایی، فاش کرده جولیان آلوارز می توانست امروز بازیکن بارسلونا باشد.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان داد.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا مانند باغ میماند و الباقی کشورهای دنیا مانند جنگل است و جنگلی های وحشی به باغ های زیبا حمله میکنند!
«جوزپ بورل»؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم‌هایی علیه ایران است.
جوزپ بورل، مسئول گفت: ما به حمایت‌های نظامی خود از اوکراین و ارسال تسلیحات ادامه می‌دهیم و آن را افزایش خواهیم داد. همچنین، چگونگی اعمال اقدامات محدودکننده جدید علیه روسیه را بررسی خواهیم کرد.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس و مردم برزیل عذرخواهی کرد و گفت که هیچ کارشناسی در این برنامه نژادپرست نیست.
امروز ۹ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروئی و بهداشتی لقمان با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
گشت و گذار معنادار جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات احیای برجام در خیابان‌های تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ