بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که سفر حساس دیپلماتیک خود به چین را پس از ابتلا به کووید-۱۹ به تعویق می‌اندازد.
جوزپ بورل با انتشار پیامی در اکانت توییتری خود، نوشت: امروز روسیه قدرت را در شورای امنیت در دست گرفت. ریاست روسیه بر شورای امنیت برای روز دروغ آپریل مناسب است.
جوزپ بورل نیز در این گفتگو، تلاش خود بعنوان هماهنگ کننده در راستای جمع بندی مذاکرات وین و ابتکار عملی برای منتج به نتیجه شدن گفتگو ها را مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور الجزایر و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دیدار و رایزنی کردند.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
جوزپ بورل گفت که اوکراین عضوی از خانواده اروپایی است و آینده اوکراین در اتحادیه اروپا خواهد بود.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرد: آتش‌بسی که از سوی مسکو به مناسبت جشن‌های کریسمس کلیسای ارتدکس اعلام شده از اعتبار لازم برخوردار نیست.
امیرعبداللهیان با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در حاشیه اجلاس بغداد- ۲ در اردن دیدار و گفتگو کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به خبرنگاران گفت: من جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا را اصلا در نظر نمی‌گیرم. سطح او طوری است که باید با مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه دولت ترکیه صحبت کند. این اظهارات از سوی او واقعا زشت است.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان داد.
نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتی نوشت: سه‌شنبه آینده در پارلمان اروپا جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه کمیسیون اروپا حضور پیدا می‌کند تا درباره واکنش این نهاد به اتفاقات ایران بحث شود.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
وزارت امور خارجه امارات ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر جوزپ بورل، تاکید کرد: هر گونه اظهاراتی از این دست نابجا و نژادپرستانه است.
رئیس‌جمهور و نخست‌‎وزیر اسبق روسیه در پاسخ به اظهارات جوزپ بورل مواضع کشور‌های غربی را محکوم کرد و هشدار داد که آن‌ها جهان را تا آستانه یک آخرالزمان اتمی می‌برند.
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هرگونه حمله اتمی علیه اوکراین نه یک پاسخ اتمی، بلکه چنان پاسخ قدرتمند نظامی در پی دارد که ارتش روسیه نابود خواهد شد.»
«جوزپ بورل»؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم‌هایی علیه ایران است.
جوزپ بورل، مسئول گفت: ما به حمایت‌های نظامی خود از اوکراین و ارسال تسلیحات ادامه می‌دهیم و آن را افزایش خواهیم داد. همچنین، چگونگی اعمال اقدامات محدودکننده جدید علیه روسیه را بررسی خواهیم کرد.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در بن بست قرار گرفته است.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین پاسخ روز گذشته آمریکا به مواضع ایران در رابطه با متن پیشنهادی اروپا بر سر احیای برجام را "بسیار معقول" خواند.
جوزپ بورل گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
سخنگوی جوزپ بورل گفت: گفتگو‌ها اکنون تمام شده و دیگر چیز قابل مذاکره‌ای وجود ندارد و همه چیز در متن نهایی که روز دوشنبه به مشارکت‌کنندگان در مذاکرات وین تقدیم شد، مشخص شده است.
امروز ۹ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروئی و بهداشتی لقمان با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
گشت و گذار معنادار جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات احیای برجام در خیابان‌های تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ