اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نه حقابه هیرمند را داده، نه ستیز علیه فقه جعفری و شیعیان و هزاره‌ها را متوقف کرده، نه در مرز‌های ما از اقدامات خلاف قانون دست برداشته، نه انتخابات برگزار کرده و نه دست از تبعیض و تضییع حقوق مردم برداشته است. حضرات بدانند طالبان امروز همانست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی را به شهادت رسانده با این تفاوت که امروز چهره واقعی مزدور آمریکا بودنش از هر زمان دیگری آشکارتر شده است.
نیکولو اسکیرا، خبرنگار روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعیت توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.
سال گذشته یک روزنامه نگار روس به نام دریا دوگینا در یک خودروی بمب گذاری شده در حومه مسکو ترور شد. نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی مقامات اوکراینی را عامل این ترور معرفی کرد.
رقیب فابریزیو رومانو و خبرنگار بزرگترین روزنامه ایتالیا می‌گوید که پورتو در تلاش است تا بزرگترین آرزوی مهدی طارمی را برآورده کند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام متنی را منتشر کرد و نوشت: «دیروز از طریق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مطلع شدم سه خبرنگار روزنامه قدس دستگیر شدند.»
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
پلیس آلمان به دفتر روزنامه «صباح» در فرانکفورت یورش برده و دو نفر از خبرنگاران آن را بازداشت کرد.
مشاور یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد جزئیات جدیدی درباره اخراج غیرمنتظره او از این تیم مطرح کرد.
جدال لفظی حامد طالبی و سپهر خلجی، باعث اخراج طالبی شد.
کریستوف گالتیه به دلیل افترا و عواقب جانی بعد از آن از ژولین فورنیه، مدیر سابق باشگاه نیس، و دو روزنامه نگار شکایت کرد.
روزنامه کیهان نوشت: با نگاهی کوتاه به صفحه اینستاگرامی نیلوفر حامدی، خبرنگار سرویس اجتماعی روزنامه شرق، روشن می‌شود که وی تا چه میزان به سیاه‌نمایی و انتشار مطالب تحریک‌آمیز در حوزه خود به ویژه مسائل زنان اهتمام داشته است.
ایوان گرشکوویچ، شهروند آمریکایی و خبرنگار روزنامه "وال استریت ژورنال"، در شهر ایکاترینبورگ بازداشت شد در حالیکه می کوشید به اطلاعات محرمانه دست یابد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از بازداشت خبرنگار آمریکایی روزنامه وال استریت ژورنال به اتهام جاسوسی خبر داد.
رسانه‌های لندنی و برخی شهره‌های وطنی، سوژه‌ای را برای انتقام‌گیری شکست آشوب‌های پاییز یافته‌اند و طبق معمول انگشت اتهام تسبیب یا ناکارآمدی را به سمت دین و حکومت برده‌اند. این اتهام‌افکنی‌ها البته مطابق روال گذشته بدون هیچ‌گونه سند و دلیلی است. وقتی دستگاه‌های مسئول در حوزه آموزشی و بهداشتی به قضاوتی نرسیده‌اند، خبرنگار لندن‌نشین یا سلبریتی کاخ‌نشین از کجا فهمید که ماجرا چیست و حکم را هم صادر کرد؟
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
الناز محمدی دبیر سرویس اجتماعی روزنامه هم‌میهن صبح امروز بازداشت شد.
اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۵۵ خبرنگار فلسطینی را به قتل رسانده است.
کانال تلگرامی روزنامه‌ «شرق» از بازداشت نسترن فرخه، خبرنگار این روزنامه خبر داد.
خبرنگار روزنامه او جوگو در گفتگو با خبرنگاران ایرانی می‌گوید طارمی با هوش بالای خود می‌تواند پنالتی بگیرد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
منابع وابسته به وزارت خارجه سوریه از بحث مجدد مطرح شده از سوی عباس ابراهیم مدیر کل سازمان امنیت عمومی لبنان درباره اوستن تایس خبرنگار آمریکایی ابراز شگفتی کردند.
مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.
کانال تلگرامی روزنامه هم‌میهن نوشت: الهه محمدی پس از احضار تلفنی به سوی محل بازجویی در حال حرکت بود که در طی مسیر بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ