سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۶ روز گذشته بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۹ نسخه دارویی در درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان‌ها در مکه و مدینه برای حجاج ایرانی صادر شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش صدور ۴ هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قبل خبر داد و گفت: امسال آمار صدور پروانه ساختمانی در پایتخت به ۲۰ هزار پروانه خواهد رسید.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی یک میلیون و ۹۶ هزار و ۱۳۸ مسافر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۰۰ هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.
طبق بررسی‌ها و پلکان تعریف‌شده برای مشترکان گاز، ۶۰ درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله‌های یکم تا سوم جای گرفته‌اند افزایشی لحاظ نشده است.
وزارت اقتصاداعلام کرد: از فروردین ماه تا ۲۴ دی ماه درمجموع ۵۹۶ هزارو ۳۷۱ درخواست مجوز کسب وکار دردرگاه ملی مجوزهاثبت شده که ازاین تعداد ۱۹۴ هزارو ۴۹۹ مجوزبدون نیازبه حضورفیزیکی بوده است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۸ آبان ماه در کل ۱۳۵ هزار و ۸۱ مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، از صدور بالغ بر ۸۰ هزار صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت‌های بورسی و فرابورسی خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.
اهواز - دومین جلسه علنی رسیدگی به پرونده حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور خانواده‌های آسیب دیدگان و وکلای آنان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ