جدال لفظی حامد طالبی و سپهر خلجی، باعث اخراج طالبی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
مسئله اصلی نه شائبه کار‌های تبلیغاتی، بلکه دور نگاه داشتن نمایندگان مجلس از اطلاعات و آمار‌هایی است که در جلسات عمرانی مطرح میشود. براین اساس می‌توان فهمید نگرانی‌ای که باعث صدور چنان بخشنامه‌ای شده، این است که مبادا نمایندگان با در دست داشتن اطلاعات کار‌های عمرانی بتوانند به‌راحتی به دولت انتقاد کنند.
جودوکار اوکراینی از مقامات دولتی این کشور به خاطر تحریم مسابقات جهانی به شدت انتقاد کرد.
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
روزنامه ایران نسبت به بخشی از سخنان حسن روحانی در جمع روزنامه‌نگاران واکنش نشان داد.
هرچند عوارض خروج از کشور از سال ۱۴۰۰ تاکنون تغییری نکرده، ولی سهم صنعت گردشگری از محل عوارض خروج از کشور براساس این لایحه تنها ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر تعیین شده است.
روزنامه دولتی ایران از مهدی طارمی به دلیل انتقاد از اعدام‌های اخیر انتقاد کرد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
یکی از دلایلی که به گفته برخی از فعالان حوزه فناوری منجر به کندی اینترنت شده، کاهش پهنای باند بین‌الملل است که وزیر ارتباطات از ابتدای سال چندین مرتبه آن را رد و اعلام کرده است: برای تأمین پهنای باند بین‌الملل نیز هیچ مشکلی نداریم و افزایش پهنای باند بر اساس نیاز مردم و کشور انجام می‌شود.
همتی نوشت: از وعده نیم و سپس تک رقمی کردن تورم خبری نیست، رشد ۸ و تقویت پول ملی و وصل نکردن سفره مردم به مذاکرات هم پیشکش البته در بوق‌های تبلیغاتیتان در دستاورد سازی موهومی پیشتازید.
قالیباف: رئیس‌جمهور مرتب ساخت 4 میلیون مسکن را پیگیری می‌کند، ولی این قانون از بُعد کارشناسی و اینکه امکان اجرا دارد، باید بگوییم که قابلیت اجرا دارد، اما باید با جدیت بیشتری دنبال شود، در قانون برای متخلفین هم پیش بینی‌هایی شده است.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
انتقاد مداح معروف از دولت رئیسی بابت گرانی‌ها
نماینده حزب «فرانسه نافرمان» در پارلمان این کشور، دولت «ماکرون» را به سکوت در قبال کمکِ شرکت فرانسوی «لافارژ» به گروهک تروریستی داعش متهم کرد.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: این اقتصاد غلط با برجام نیز حل نمی‌شود چون برجام یک سری موانع را از سر راه بر می‌دارد اما فرمول اقتصادی ما را درست نمی‌کند.
مجری‌گری محمدحسین میثاقی از یک سو و رویکرد شبکه سه از سوی دیگر، انتقاد‌هایی را در پی داشته است.
پائولو فوتره، ستاره سابق اتلتیکو، که دوست صمیمی مدیر برنامه های لوئیس فیگو بود، با یک مکالمه تلفنی دروغین، نقش مهمی در انتقال فیگو از بارسا به رئال داشت.
در روز‌های اخیر انتشار متن لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با حواشی در خصوص احتمال اخذ مالیات از سود سپرده‌های بانکی مردم همراه شده است؛ هرچند این خبر که به نوعی سیگنالی برای خروج پول‌های مردم از بانک‌ها بود، با واکنش مقام مسئول در وزارت اقتصاد روبه رو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ