مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام متنی را منتشر کرد و نوشت: «دیروز از طریق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مطلع شدم سه خبرنگار روزنامه قدس دستگیر شدند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مسافرنما که اقدام به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافربر کرده بودند، خبر داد.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
فرمانده انتظامی مینودشت گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو سه نفر را که شرایط جسمی عادی نداشته و یک کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین را در معده خود جاساز کرده بودند، دستگیر کردند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست نسبت به بازداشت قریب الوقوع وی دست به اعتراض بزنند.
اخبار تایید نشده احتمال خرابکاری توسط شبکه نفاق را می‌دهد.
منابع عراقی به بازداشت سه سرکرده داعشی در استان کرکوک اشاره کردند.
وکیل آرمیتا عباسی گفت: حکم بازداشت موقت اولیه آرمیتا عباسی دو ماهه بود. باتوجه به اینکه اعتبار حکم بازداشت موقت حداکثر می‌تواند سه ماه باشد، آرمیتا همین حالا هم شرایط آزادی به قید وثیقه را دارد، ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا در مقابل آزادی او با قید وثیقه مقاومت می‌شود.
در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بازداشت سه زن فلسطینی به دلیل تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری خبر داد.
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه با اشاره به یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از بازداشت هفت فلسطینی خبر داد.
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه با اشاره به یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از بازداشت هفت فلسطینی خبر داد.
اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.
نظامیان صهیونیست طی سه ماه گذشته بالغ بر ۶۰۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس اشغالی را بازداشت کرده و ۴ فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
پلیس امنیت فدرال روسیه از بازداشت سه فرد مرتبط با گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» در نقاط مختلف این کشور خبر داد.
استاندار تهران از بازداشت تبعه‌هایی از سه کشور خارجی در تجمعات شب گذشته تهران خبر داد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ