خبرنگار روزنامه او جوگو در گفتگو با خبرنگاران ایرانی می‌گوید طارمی با هوش بالای خود می‌تواند پنالتی بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه تکلیفش را خیلی زود با ژوائو فلیکس روشن کرد و گفت بسیار دشوار است در این فصل به او بازی برسد.
یکی از سرلشکرهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هوش دبیرکل حزب الله لبنان، از مقامات تل آویو خواست او را دست کم نگیرند.
مدیران بایرن مونیخ اعتماد بسیار زیادی به توماس توخل، سرمربی این تیم، دارند و برای همین برای انتخاب مدیر ورزشس عجله نخواهند کرد.
سرمربی هوادار توضیحات بسیار جالبی درباره مصاحبه جنجالی‌اش بعد از بازی با ذوب‌آهن و در خصوص مهدی تارتار داشت.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئوهای جنگ اوکراین را با «تخریب صدها مکانی» مقایسه کرد که او در دوران فعالیتش در حوزه ساخت و ساز به چشم دیده بود و گفت که در آن روزها «یک ساختمان هم سر پا نبود.»
خواهر دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، پس از اتفاقاتی که در ال‌کلاسیکو رخ داد، بار دیگر به اختلاف بین این بازیکن با هافبک بارسلونا دامن زد.
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
گولسیانی می‌گوید داور بزرگنمایی بازیکنان را هم خطا می‌گرفت و بازی را از جریان می‌انداخت.
ترامپ در پلت فرم «تروث سوشال» نوشت: «او (بایدن) بسیار عصبانی به نظر می‌رسد، با اینکه می‌خواهد وانمود کند فردی میانه‌روست، اما در میکروفون داد می‌زند. شاید کسی باید دستی به شانه‌اش بزند و بگوید: آرام باش!».
دارنده مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جهان معتقد است مسابقات جهانی امسال به دلیل گزینشی المپیک از اهمیت بالایی برای او و تمامی مدعیان برخوردار خواهد بود.
دارنده مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جهان معتقد است مسابقات جهانی امسال به دلیل گزینشی المپیک از اهمیت بالایی برای او و تمامی مدعیان برخوردار خواهد بود.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان سرانجام نسبت به جذب کریس رونالدو واکنش نشان داد.
خورخه والدانو، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مارادونا شده و می تواند آرژانتین را قهرمان جهان کند.
به جز هیاهوی داخل زمین، بازی هلند و آرژانتین خارج از میدان نیز بسیار جنجالی بود.
فاضل میبدی گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه‌هایشان گذاشته‌اید و حرف‌هایشان را گوش نمی‌دهید و طردشان می‌کنید، نمونه‌اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی‌خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می‌شود و می‌گوید ۶۰ درصد این‌ها فاسد و فاحشه هستند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: تصمیم سوریان برای استعفا بسیار جدی است و متأسفانه خلاء او با حضور فرد دیگری پر نخواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در ایران وقتی کسی شروع به دویدن می‌کند همه تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند نه اینکه به او برسند، برای همین است که ما رشد نمی‌کنیم.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار با مجلس تعامل نداشته و اموال نجومی بسیار زیاد دارد.
مدیر برنامه‌های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادهای مالی بسیار بهتر را به‌خاطر رئال رد کرد.
مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر را به خاطر رئال رد کرد.
دنگ شیائوپنگ رهبر پیشین پس از دیدار با او در موردش گفته بود: «این مرد ممکن است باهوش به نظر به نظر برسد اما در حقیقت یک احمق است.» میخائیل سرگی‌یویچ گورباچُف که رسانه‌های روسی در آخرین ساعات شب‌گذشته خبر درگذشت او را در ۹۱ سالگی منتشر کردند آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی و به باور بسیاری، معمار فروپاشی آن بود.
میرشاد ماجدی تاکید کرد در صورتی که مهدی تاج قصد استخدام کارلوس کی‌روش را داشته باشد، او قطعا این قرارداد را امضا نخواهد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ