پلیس آلمان به دفتر روزنامه «صباح» در فرانکفورت یورش برده و دو نفر از خبرنگاران آن را بازداشت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس آلمان روز شنبه گزارش داد که در تیراندازی در جنوب آلمان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
پلیس آلمان روز شنبه گزارش داد که در تیراندازی در جنوب آلمان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
دادستان آلمان از یورش پلیس به ۱۵ ساختمان مسکونی با هدف انجام تحقیقات درباره فعالیت یک گروه فعال محیط زیست به نام «آخرین نسل» خبر داد.
در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.
در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.
پلیس لتونی ده‌ها نفر از شهروندان این کشور را به جرم «جشن گرفتن سالروز پیروزی شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم» بازداشت کرد.
منابع خبری به تازگی تصاویری ناراحت‌کننده از اقدام وحشیانه پلیس آلمان منتشر کرده‌اند که طی آن نیروهای پلیس آلمان با اعمال خشونت یک کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا می‌کنند.
نیروهای ویژه پلیس آلمان امروز مرکز کنفرانس بین‌المللی برلین را درپی دریافت گزارشی مورد بازرسی قرار دادند.
نیروهای امنیتی و پلیس آلمان امروز در جستجوی یافتن ردی از اشیاء یا افراد مشکوک، مدرسه ای را در «پوتسدام» محاصره کردند.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
پلیس آلمان تعدادی از فعالان محیط زیست ازجمله گرتا تونبرگ را در روستای کوچکی در آلمان بازداشت کرده است.
تصاویری از گیرکردن ماموران پلیس ضد شورش آلمان در گِل و لای در مقابله با تظاهرات معترضین به سیاستهای محیط زیستی در این کشور را مشاهده می‌کنید.
پلیس آلمان با فعالان اقلیمی که معترض به گسترش فعالیت یک معدن زغال سنگ در آلمان بودند، درگیر و دست به باتوم شد.
منابع خبری از اقدام پلیس و نیروهای امنیتی آلمان در بکارگیری ماشین آب پاش، باتوم و گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرات فعالان محیط زیست در روستای «لوتزیرات» خبر دادند.
معترضان در یکی از روستاهای دورافتاده در آلمان که بسیاری از آن‌ها ماسک یا کلاه بر سر داشتند در اعتراض به توسعه معدن گارزویلر تجمع کرده بودند.
اسپوتنیک امروز یکشنبه اعلام کرد: پلیس آلمان در منطقه مونستر، یک تبعه ایرانی ۳۲ ساله را به اتهام تلاش برای انجام حمله شیمیایی بازداشت کرده است.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
وزیر کشور آلمان از تشدید مجازات افرادی که در آلمان به پلیس و ماموران امداد حمله کرده‌اند خبرداد.
دفتر دادستانی فدرال آلمان پنجشنبه گفت: پلیس فرد مظنون را که یک شهروند آلمانی به نام کارستن ال است، روز چهارشنبه در برلین دستگیر کرد. گفته می‌شود پلیس به همین منظور به آپارتمان و محل کار او و نیز محل کار یک فرد دیگر یورش برده است. دادستان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد: متهم مظنون به خیانت دولتی است. او در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی را که در جریان کارش به دست آورده بود با یک آژانس اطلاعاتی روسیه به اشتراک گذاشت.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های فراجا از کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در محموله خوراکی به مقصد کشور آلمان خبر داد.
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
قضاوت دیدار حساس آلمان و اسپانیا به دنی ماکلی، داور مشهور هلندی سپرده شد.
یک کارشناس حقوق بشری پلیس آلمان را به دلیل بکارگیری بیش از حد زور در جریان انتقال پیرمرد ۶۴ ساله سیاهپوست به بیمارستان روانی به نژادپرستی و رفتار وحشیانه متهم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی«حماس» اعلامیه پلیس آلمان مبنی بر آغاز تحقیقات علیه ابومازن، رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ