در این جلسه افرادی مانند منوچهر متکی، مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، انسیه خزعلی، زهره الهیان، بهزاد نبوی، غلامحسین کرباسچی، حسین مرعشی، عباس عبدی، معصومه ابتکار و جمعی دیگر از فعالان و چهره‌های سیاسی حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیئت رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورا برای یک سال آینده ابقا شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب کلیات ایجاد بنیاد ملی علم ایران در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور خبر داد.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول اردیبهشت خبر داد و گفت: در این جلسه طرح جوانی جمعیت و الکترونیکی شدن کنکور بررسی می شود.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی در جلسه آینده شورای عالی با حضور رئیس جمهور تعیین و معرفی می شود.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
اصلاحاتی که محمدرضا باهنر از آن حمایت کرده و در جلسه برخی فعالان سیاسی با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد‌های سه‌گانه را مطرح کرده، می‌تواند زمینه‌ساز آرامش در جامعه باشد. او در این جلسه گفته است:۱- باید تریبونی برای اعتراضات در نظر گرفته شود.۲- در موضوع انتخابات‌ها باید به مردم اطمینان بدهیم که در بررسی صلاحیت‌ها به مرّ قانون عمل خواهیم کرد. ۳- برخی اصول قانون اساسی با هدف کارآمدی بیشتر نظام سیاسی باید اصلاح شوند.
محمدرضا باهنر با بیان اینکه ۳ پیشنهاد برای اصلاح حکمرانی به شمخانی ارائه کرده است، گفت که جلسه اخیر فعالان سیاسی با دبیر شورای‌عالی امنیت ملی خودسرانه نیست و می‌تواند گامی مهمی برای بهبود وضعیت باشد. او گفت: ما احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم شده است و وقتی چنین جلسه‌ای برگزار می‌شود، یعنی قرار است اصلاحاتی انجام شود.
فاطمه راکعی درباره جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: میزبانان این نشست خواستار ارایه پیشنهادات مصداقی از سوی اصلاح‌طلبان شده‌اند. اصلاح‌طلبان نیز در بیانیه خود تاکید کرده‌اند که پیشنهادات اصلاحی خود را در آینده ارایه می‌کنند.
جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
دارنده ۸ مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تأیید انتخاب رؤسای پژوهشگاه‌های مواد و انرژی و همچنین مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها خبر داد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از ۷ دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.
نشست مشترک رئیس فدراسیون کشتی با اعضای کادر فنی تیم‌های ملی برگزار شد.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ