دارنده ۸ مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.
رضا درویش صبح امروز به سازمان خصوصی رفت.
امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت سیدمجید حسینی و علی کریمی با سرمربی کایسری صحبت کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گرفت.
حسن روشن، چهره متفاوت و عصیانگر جلسه امروز پیشکسوتان استقلال در هتل المپیک بود‌.
غیبت علی خطیر در جلسه امروز پیشکسوتان استقلال باعث دلخوری بعضی از آنها از جمله حسن روشن شد.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور خیلی بزرگ جلوه داده می‌شود و این موضوع به کشتی گیر ایران فشار و استرس وارد می‌کند.
سایت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به طور رسمی آغاز به کار کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
جلسه مهم با حسن یزدانی در فدراسیون و بررسی باخت به تیلور
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
در این جلسه صمیمی پیرامون مسائل مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر این قهرمان شایسته کشورمان گفتگو شد تا انشالله حسن یزدانی در مسیر رسیدن به دومین طلای المپیک موفق باشد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدار‌های خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد.
جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر حسن مسلمی نائینی به‌عنوان رییس جدید جهادانشگاهی انتخاب شد.
هنوز سر و صدای جلسات سیاسی روحانی آرام نشده بود که خبر از جلسه اش با اعضای کابینه و صحبت ها و اظهار نظرها درباره احیای برجام دوباره توجهات را به سمت رئیس جمهور سابق جلب کرد.
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم بورسی | شمارش معکوس برای بازگشایی استقلال، افت نرخ یورو در صرافی‌های بانکی و مجاز، پیش بینی| ریزش بورس تا کجا ادامه دارد؟، بیت کویت صعودی می‌شود؟، آریا ساسول؛ همچنان در کانال صعودی بزرگ حرکت می‌کند، دو خبر مهم برای بازار خودرو، مجمع کزغال ۱۴۰۱ | پیش بینی تولید سال جدید چقدر است؟، تحلیل هفتگی فارکس؛ طلا به کدام سمت خواهد رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از جلسه با وزارت دفاع طالبان درباره درگیری مرزی امروز خبر داد.
یادگار امام گفت: مراسم بزرگداشت امام احتیاج به جلسه بسیار با شکوه دارد اما احتیاج به اسراف و تبذیر ندارد. به خصوص در سالی که هستیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار این امر هم نشویم.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ