اصلاحاتی که محمدرضا باهنر از آن حمایت کرده و در جلسه برخی فعالان سیاسی با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد‌های سه‌گانه را مطرح کرده، می‌تواند زمینه‌ساز آرامش در جامعه باشد. او در این جلسه گفته است:۱- باید تریبونی برای اعتراضات در نظر گرفته شود.۲- در موضوع انتخابات‌ها باید به مردم اطمینان بدهیم که در بررسی صلاحیت‌ها به مرّ قانون عمل خواهیم کرد. ۳- برخی اصول قانون اساسی با هدف کارآمدی بیشتر نظام سیاسی باید اصلاح شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
امید حامدی فر به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
امید عالیشاه قرارداد دو ساله خود را رسما با پرسپولیس امضا کرد.
محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
تیم ملی نوجوانان قطر تنها در شرایطی از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند که ایران با شکستی پرگل برابر کره جنوبی مغلوب شود.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار سات که منچستریونایتد پیشنهادی جدی برای جذب او ارائه کند.
امید قالیباف، سخنگو وزارت صمت در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: ماموریت یک‌ساله من به عنوان سخنگوی وزارت صمت پایان یافت.
تیم امید ایران بعد از مصاف با اردن امروز در هتل محل اقامت خود ریکاوری کرد و بدون حتی یک جلسه تمرین فردا در فینال به مصاف عراق می رود.
هافبک مورد علاقه کارلوس کی‌روش تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
برخلاف شایعات منتشر شده حول بازگشت هافبک دفاعی اسبق استقلال به لیگ برتر، او در فصل جدید نیز کار را در قطر دنبال خواهد کرد.
اعضای تیم ملی فوتبال روی حمایت اندک ایرانی‌های مقیم بیشکک حساب کرده‌اند.
الهلال آماده است تا روز سه‌شنبه به صورت رسمی انتقال لیونل مسی به این باشگاه را اعلام کند.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
پس از پایان اصلاحات ارضی در ابتدای دهه۴۰ و بر هم خوردن نظام زراعتی، سیلی از آوارگان روستایی و به‌ویژه آن‌هایی که تکه‌زمینی گیرشان نیامده بود، به امید زندگی بهتر به سوی شهر‌های بزرگ سرازیر شدند، عمده بارانداز این فقرا اَبَر شهر تهران بود. شهری درندشت که کسی، کسی را نمی‌شناخت و آنچنان گسترده و وسیع بود که در هر دره و کوه و کمر آن می‌شد آلونکی و زاغه‌ای بنا کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه 53 با ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد اختلاف را در دربی کرمان به حداقل رساند.
به گفته عبدی، همان نادیده گرفتن موجب شد تا امیدی که برای اصلاحات شکل گرفته بود تنها پس از چند ماه رنگ ببازد و سرمایه اجتماعی به شدت افول کند.
یک کتاب تاریخی تازه دوره شدید امید، اصلاحات و مرگ را در چین بررسی می‌کند. کتاب «گیورتز» گزارشی جذاب و معتبر از مسیر‌های آینده چین ارائه می‌کند که در طول یک دهه توسط تاریخ رسمی و مورد حمایت دولت چین مدفون شده است.
۱۳ انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به دادستان کل کشور درخواست کردند معاونین زنان و امور خانواده رئیس جمهور در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطه عملکردشان پای میز محاکمه بکشاند.
در راستای دستیابی به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، رویکرد مدیریت ساپکو بر افزایش یک‌پارچگی تمامی ارکان تامین و تولید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ