جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت:«آذر منصوری» دارای محکومیت امنیتی مؤثر است و صلاحیت رییس جبهه اصلاحات در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی خواهد شد.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول اردیبهشت خبر داد و گفت: در این جلسه طرح جوانی جمعیت و الکترونیکی شدن کنکور بررسی می شود.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: جلسه کمیته فنی درخصوص تعیین سرمربی برگزار خواهد شد.
در این جلسه افرادی مانند منوچهر متکی، مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، انسیه خزعلی، زهره الهیان، بهزاد نبوی، غلامحسین کرباسچی، حسین مرعشی، عباس عبدی، معصومه ابتکار و جمعی دیگر از فعالان و چهره‌های سیاسی حضور داشتند.
فاطمه راکعی درباره جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: میزبانان این نشست خواستار ارایه پیشنهادات مصداقی از سوی اصلاح‌طلبان شده‌اند. اصلاح‌طلبان نیز در بیانیه خود تاکید کرده‌اند که پیشنهادات اصلاحی خود را در آینده ارایه می‌کنند.
جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
در جلسه هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی احکام نایب رئیس، دبیر و نماینده باشگاه‌ها صادر شد.
در این جلسه صمیمی پیرامون مسائل مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر این قهرمان شایسته کشورمان گفتگو شد تا انشالله حسن یزدانی در مسیر رسیدن به دومین طلای المپیک موفق باشد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدار‌های خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد.
دارنده ۸ مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.
دبیر قرارگاه ملی جمعیت گفت: در جلسه قرارگاه مقرر شد بخش‌های مرتبط با وزارت آموزش‌وپرورش تدابیر ویژه حمایتی از زوج‌های جوان فرهنگی و دانشجو معلم را در دستور کار خود قرار دهند.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ